افزونه جلالی را نصب کنید.
هشدار صریح سردار اسماعيلي به قاچاقچيان:

عرصه بر قاچاقچیان در هرمزگان تنگ تر خواهد شد

  • کد خبر : 12982
  • 14 اردیبهشت 1402 - 23:17
عرصه بر قاچاقچیان در هرمزگان تنگ تر خواهد شد
فرمانده مرزباني استان هرمزگان در نشست هم افزايي بين نيروهاي مسلح در راستاي دستور العمل اقدام مشترک در خصوص مقابله همه جانبه با قاچاق گفت: با همکاري و تعامل با ساير نيروهاي مسلح استان هرمزگان، عرصه بر قاچاقچيان در هرمزگان تنگ تر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در راستای مقابله با قاچاق و هم افزایی بین نیروهای مسلح برابر دستور العمل اقدام مشترک، نشستی با حضور فرمانده مرزبانی استان، جانشین مرزبانی استان  و رییس حفاظت اطلاعلات، معاونین  و نمایندگان فرماندهی انتظامی، نیروی دریایی ارتش و سپاه مستقر در استان هرمزگان در سالن جلسات  حاج قاسم سلیمانی مرزبانی استان برگزار شد.
بر پایه این گزارش، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در این نشست بر مبارزه جدی با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید ملی تاکید کرد.
سردار اسماعیلی با بیان این مطلب گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیرشان در خصوص حمایت از تولید ملی و تلاش در جهت رشد تولید، برخورد با قاچاق کالا بعنوان سم مهلک تولید باید تشدید شود.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و شعار سال، انتظار بر این است که همه نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان با تلاش بیشتر و برخورد با قاچاق کالا و همراهی و همدلی با مرزبانان غیور هرمزگانی بستر های تحقق این شعار را در حوزه ماموریتی خویش فراهم کنند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان یکی از راه‌های مهم تحقق تولید ملی را مبارزه جدی و بی امان با قاچاق کالا دانست و تصریح کرد : بدون شک یکی از چالش های عمده و اساسی فراروی رسیدن به تولید ملی، اقتصاد زیر زمینی و قاچاق کالا است و پدیده قاچاق یک جریان پیچیده و وسیع همراه با پنهان کاری است که همواره تحت تاثیر واقعیت های اقتصادی و سیاسی کشور ها در طول تاریخ شکل گرفته است و نمی توان آن را از توسعه کشور ها جدا کرد.
اسماعیلی با هشدار به قاچاقچیان کالا و سوخت و همچنین سوداگران مرگ یادآور شد: کسانی که بخواهند در حوزه سرزمینی خلیج فارس، با اقدامات غیرقانونی و ورود هرگونه موادمخدر و یا کالای قاچاق و سوخت، به اهداف شوم خود برسند، بدانند هزینه اقدامات غیرقانونی و هرگونه قاچاق برایشان بسیار سنگین خواهد بود.
وی قاچاق کالا و سوخت را درست در مقابل رونق اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: قاچاق کالا در مسیرهای غیرقانونی موجب انحراف سرمایه ها از مسیر اصلی و در نهایت کاهش تولید ملی ، درآمد سرانه و گسترش فقر و بیکاری در جامعه خواهد شد.
این مقام مسئول در فرماندهی مرزبانی ناجا پدیده قاچاق را یک عمل خلاف شرع و ضربه به اقتصاد، هویت ملی و برنامه ریزی کشور دانسته و اشاره کرد: اگر امروز در مرزها با این پدیده به شدت مقابله نشود، زمینه ساز تضعیف تولید داخلی و ترویج اشتغال ناسالم خواهد بود.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مرزنشینان با دریابانان در اجرای طرح ها و ماموریت ها در نوار مرزی ساحلی گفت: دریابانان خستگی ناپذیر این فرماندهی با تمام توان، حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی بطور شبانه روز و با قاطعیت تمام هرگونه تحرک قاچاقچیان کالا و سوخت و ترددهای غیرمجاز مرزی را رصد و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها