افزونه جلالی را نصب کنید.

نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی‌آباد

  • کد خبر : 12975
  • 14 اردیبهشت 1402 - 23:08
نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی‌آباد
علی خرم نسب فرماندار حاجی‌آباد بر ساماندهي و لزوم نظارت بر كمپ های ترک اعتياد در این شهرستان تاكید كرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی‌آباد با هدف بررسی وضعیت کمپ های ترک اعتیاد برگزار شد.

این جلسه بعد از بازدید از کمپ های شهرستان با حضور علی خرم نسب فرماندار حاجی‌آباد، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی ،دادستان و اعضای شورای شهرستان برگزار شد.

علی خرم نسب فرماندار حاجی‌آباد در این نشست با بیان وضعیت کمپ های ترک اعتیاد شهرستان افزود: در حال حاضر، تعداد ۲ کمپ در شهرستان توسط بخش خصوصی فعال است .

وی با توجه به وضعیت بهداشت ،تغذیه و ظرفیت این کمپ ها بر نظارت و بررسی وضعیت آنها تاکید و افزود: تمام نقایص، معایب و حتی محاسن کمپ ها باید مشخص شود.

فرماندار حاجی آباد خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی با اجرای وظایف ذاتی خود در حوزه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر نقش تعیین کننده دارند.

خرم نسب تصریح کرد: فرآیند شناسایی و غربالگری افراد مبتلا به مواد مخدر و بی خانمان باید به درستی انجام شود.

وی در ادامه خواستار راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در شهرستان جهت خدمات رسانی بهتر به افراد متجاهر شد.

برزگر دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تشکر از مجموعه قضایی در حمایت از برنامه های شورا گفت: تعداد دو کمپ ماده ۱۶ در استان وجود دارد که به دنبال افزایش ظرفیت آن به تعداد ۱۰۰۰ نفر هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از ساختمان های این کمپ برای تجهیز کارگاه و اشتغال افراد بهبود یافته در نظر گرفته شده که به زودی یکی از کارگاه های آن افتتاح خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر اجرای طرح یاریگران زندگی تاکید کرد و افزود: طرح مجمع خیرین با عنوان یاریگران زندگی در استان شروع شده که به اشتغال این افراد کمک خواهد کرد و شهرستانها نیز می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها