افزونه جلالی را نصب کنید.

کشف ۱۲۰ کیلو مواد مخدر در تعقیب و گریز پلیس هرمزگان

  • کد خبر : 12991
  • 14 اردیبهشت 1402 - 23:24
کشف ۱۲۰ کیلو مواد مخدر در تعقیب و گریز پلیس هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 120 کیلو گرم انواع مواد مخدر در عمليات تعقیب و گریز پلیس و دستگیری 2 قاچاقچی عمده مواد مخدر در شهرستان "جاسک" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار “غلامرضا جعفری” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “جاسک”، در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی ۲ قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.
وی اظهار داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر از محور” جاسک به سمت میناب” هستند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جاسک با همکاری ایستگاه بازرسی “شهید نوروزی “سرانجام موفق شدند با انجام عملیات تعقیب و گریز، خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.
وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح، لاستیک های خودرو را مورد هدف قرار داده و خودرو پس از طی مسافتی متوقف و دو متهم در این زمینه دستگیر شدند.
سردار جعفری اظهار داشت: در بازرسی از خودرو ۶۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و ۶۰ کیلو گرم ماده مخدر حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش با یک خشاب که قاچاقچیان در حین فرار آن را از خودرو به بیرون پرت کرده بودند، کشف گردید.
این مقام ارشد انتظامی در پایان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها