افزونه جلالی را نصب کنید.

۹۵ مصوبه، دستاورد همایش ملی مدیران شیلات کشور

  • کد خبر : 12968
  • 14 اردیبهشت 1402 - 23:01
۹۵ مصوبه، دستاورد همایش ملی مدیران شیلات کشور
رییس سازمان شیلات ایران در اختتامیه همایش ملی مدیران شیلات سراسر کشور که به مدت دو روز در لرستان برگزار شد به دستاوردهای این همایش اشاره کرد و گفت: ۹۵ مصوبه در چهار کارگروه مصوب شد، این مصوبات باید از سوی استان‌ها به دبیرخانه ارجاع داده شود و زمینه عملیاتی شدن آنها فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، سید حسین حسینی در دومین روز از همایش ملی مدیران شیلات استان‌های کشور با تاکید بر اقتصاد دریا محور به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی در شیلات، اظهارکرد: با توجه به اقلیم کشور زمینه برای اقتصاد دریا محور فراهم است، اما تاکنون اقدامات لازم در این حوزه انجام نشده است.

وی خاطر نشان کرد: باید باز تعریفی از برنامه و سیاست‌های کلان شیلات به مراجع بالاتر صورت گیرد.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها و اولویت‌ها باید جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی باشد، در واقع ما باید سرمایه بخش خصوصی را به سمت تولید هدایت کنیم.

حسینی بیان کرد: کمیته سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات باید راهکارهایی را برای جذب سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار دهد.

وی بر تداوم ارتباط مدیران استانی با مرکز تاکید کرد و گفت: مدیران استان باید به طور مستمر با سازمان در ارتباط باشند، نکته دیگر توجه به توسعه مکانیزاسیون است.

رییس سازمان شیلات ایران بر نظارت بر حسن انجام کار نیز تاکید کرد و افزود: ما در مقابل هر اقدامی که در شیلات انجام می‌شود باید پاسخگو باشیم، بنابراین لازم است نظارت و دقت در حسن انجام کار را به طور جدی مدنظر قرار دهیم.

در اختتامیه همایش ملی مدیران شیلات سراسر کشور از مدیران نمونه شیلات تقدیر و تحلیل بعمل آمد.
در این مراسم مدیرکل شیلات استانهای مازندران، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان، اردبیل، سیستان و بلوچستان (آبهای داخلی) ، قزوین، لرستان و همچنین از مدیران نمونه ستادی با اهدای لوح تقدیر توسط معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12968

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها