افزونه جلالی را نصب کنید.

میزبانی نشست شورای اداری شهرستان حاجی آباد از نمایندگان دانش آموزی

  • کد خبر : 13064
  • 16 اردیبهشت 1402 - 21:25
میزبانی نشست شورای اداری شهرستان حاجی آباد از نمایندگان دانش آموزی
برای نخستین بار، جمعی از نمایندگان دانش‌آموزی بعنوان مهمان ویژه در جلسه شورای اداری شهرستان حاجی‌آباد حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، علی خرم نسب فرماندار حاجی‌آباد گفت:برای نخستین بار در شهرستان میزبان نمایندگان دانش آموزان در جلسه شورای اداری بودیم تا این عزیزان با نظام تصمیم گیری اداری آشنا و به بیان دغدغه های خود بپردازند.

وی در این نشست که در مدرسه شهید امانی شهر حاجی آباد برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای معلم و معلمانی که در راه تعلیم و تربیت و آموزش کشور تلاش نمودند در خصوص دغدغه های مطرح شده از سوی دانش آموزان اظهار کرد: شهرستان حاجی‌آباد با ۱۳ درصد مساحت استان ،۴ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است .

رییس شورای اداری شهرستان ادامه داد: شهرستان حاجی‌آباد دارای ظرفیت ها و منابع فراوانی در حوزه های کشاورزی ،معدنی،گردشکری و راه است که با سه استان همجوار است.

خرم نسب تصریح کرد: اگر تنها در یک حوزه معدنی چرخه تولید محصول نهایی تکمیل شود ضمن جلوگیری از مهاجرت در شهرستان زمینه و بستر بسیاری از مشاغل را فراهم خواهد کرد، به دنبال ایجاد رشته معدن و هنرستان معدن در شهرستان هستیم تا بتوانیم با توانمندی سازی و تامین نیروی انسانی ماهر زمینه رونق تولید و سرمایه گذاری در این حوزه افزایش یابد.

فرماندار حاجی آباد ادامه داد: هنرستان کشاورزی در شهرستان فعال اما نیروی فعال در بخش کشاورزی دانش آموخته رشته کشاورزی نیستند و کشاورزی در بیشتر مناطق شهرستان به صورت سنتی انجام می شود ،نیاز است که تحصیل کردگان این رشته در فرآوری و صنایع تبدیلی و عرضه محصول به بازار با این بخش همکاری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری گفت: گردشگری از بخش های مغفول مانده شهرستان است که پیگیری هایی برای ایجاد تغییر در این حوزه شده است .

خرم نسب در حوزه گازرسانی و ایجاد رونق در شهرستان خاطرنشان کرد: اهتمام جدی از سوی دولت برای گازرسانی در شهرستان وجود دارد که با حضور استاندار محترم و مدیرعامل شرکت گاز استان پروژه گازرسانی به ۲ شهر، ۱۰۰ روستا در بخش فارغان و احمدی و ۴۵ ناحیه صنعتی با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد تومان زده شده که در این پروژه سرانه هر خانوار ۱۲۰ میلیون تومان است ، در کنار گازرسانی به خانوارها به واحد‌های صنعتی و کشاورزی نیز در جهت کاهش مصرف سوخت گازوییل،گازرسانی خواهد شد.

در حال حاضر شهر حاجی آباد و ۲۴ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند ، خانوارهایی که به هر دلیل نتوانستند انشعاب گاز دریافت کنند باید نسبت به ثبت نام در سامانه سدف و دریافت کارت اقدام نمایند، در غیر اینصورت از اول تیرماه گاز مایع تنها به کسانی داده خواهد شد که در سامانه ثبت نام نموده باشند.

در ادامه این نشست هر کدام از مدیران ادارات شهرستان به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها