افزونه جلالی را نصب کنید.
از ابتدای سال جاری تا کنون صورت گرفت؛

پهلوگیری بیش از سه هزار فروند شناور در بنادر غرب هرمزگان

  • کد خبر : 13044
  • 16 اردیبهشت 1402 - 18:51
پهلوگیری بیش از سه هزار فروند شناور در بنادر غرب هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان میزان رفت و آمد شناورها در بنادر غرب این استان از ابتدای سال جاری تاکنون را سه هزار و 292 فروند اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر،”مرتضی سالاری” با اشاره به پهلوگیری سه هزار و ۲۹۲ فروند شناور در بنادر غرب از ابتدای سال جاری تاکنون اظهارکرد: از این میزان تردد، ۱۵۸ فروند شناور بالای هزار تن و ۳ هزار و ۱۳۴ فروند شناور با رشد ۱۲ درصدی، زیر هزار تن بوده که آمارها افزایش پنج درصدی را در این بخش نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: طی این مدت نیز مرکز جستجو و نجات دریایی بنادر غرب استان توانست با سه پیام اولیه و چهار عملیات جستجو و نجات، جان ۱۲ دریانورد را در آبهای حوزه استحفاظی خود نجات دهد‌.
جهش ۵۸ درصدی جابه‌جایی مسافر در مسیرهای بین‌المللی
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان بیان کرد: در این بازه زمانی نیز ۱۷۵ هزار و ۶۰۹ مسافر جابه‌جا شده‌اند که ۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.
سالاری افزود: طی این مدت همچنین ۱۷۲ هزار و ۱۸ نفر سفر در مسیرهای دریایی داخلی از بنادر لنگه، آفتاب و چارک به مقصد کیش، ابوموسی و سایر جزایر خلیج‌فارس صورت گرفته که در این بخش نیز ۹ درصد افزایش ثبت شد.
وی در بخش ترابری سفرهای بین‌المللی نیز گفت: طی مدت یاد شده، سه هزار و ۵۹۱ نفر مسافر به مقصد بنادر کشور امارات متحده عربی جابه‌جا شده‌اند که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها