افزونه جلالی را نصب کنید.

زمین گیر شدن باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با ۸۸ کیلو تریاک در هرمزگان

  • کد خبر : 13258
  • 19 اردیبهشت 1402 - 18:54
زمین گیر شدن باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با ۸۸ کیلو تریاک در هرمزگان
در پی تلاش ضربتی ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با 88 کیلو تریاک در این شهرستان زمین گیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان درتشریح این خبر گفت: دراجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق ، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی از قصد جابجایی محموله موادمخدر به صورت مسلحانه توسط یک باند قاچاق از شهرستان حاجی آباد به مقصد استان فارس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند .

وی افزود: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در این رابطه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اقامت ومخفیگاه سوداگران را شناسایی و پس ازاطمینان از حضور قاچاقچیان مسلح داخل منزل ، با هماهنگی قضایی و با تشکیل چهار تیم مجرب با رعایت اصول ایمنی و حفاظتی در بازرسی از مخفیگاه این باند مقدار ۸۸ کیلو تریاک ، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب مربوطه و ۳۱ تیر فشنگ جنگی ، یک قبضه سلاح ساچمه زنی تاشو (وینچستر) به همراه هفت تیر فشنگ ساچمه ای و چهار فشنگ که در درون سلاح قرار داشت کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در این عملیات ۳ قاچاقچی مسلح دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ مهرداد مشوق خاطر نشان کرد : برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با جدیت در دستور کار پلیس بوده از عموم شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر و موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها