افزونه جلالی را نصب کنید.

قاچاق ۵۰۵ رأس دام درحاجی آباد

  • کد خبر : 13240
  • 19 اردیبهشت 1402 - 18:41
قاچاق ۵۰۵ رأس دام درحاجی آباد
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 505 رأس دام زنده قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

سرهنگ” مهرداد مشوق” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق درسطح شهرستان از جابه جایی احشام قاچاق توسط خودروهای شوتی و دپو در یک روستا، مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با گشت زنی محسوس و نامحسوس محل دپو احشام را در مسیر روستای “شهدادی به سمت بندرعباس” شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و دریک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل موفق به کشف ۵۰۵ راس دام قاچاق از نوع بره شدند و در این خصوص ۳نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ارزش مالی احشام کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۰میلیارد ریال عنوان کرد.

این مقام انتظامی استان از عموم شهروندان و مردم استان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در حد خرد و کلان، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفین اقدام گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها