افزونه جلالی را نصب کنید.

قدردانی پلیس هرمزگان از همکاری شایسته مردمی در اجرای طرح عفاف و حجاب

  • کد خبر : 13249
  • 19 اردیبهشت 1402 - 18:48
قدردانی پلیس هرمزگان از همکاری شایسته مردمی در اجرای طرح عفاف و حجاب
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تعامل ، همدلی و همکاری شایسته مردم ولایی و انقلابی استان در اجرای موفق طرح عفاف و حجاب قدردانی کرد .

سرهنگ مهرداد مشوق در مصاحبه تلویزیونی در راستای اجرای طرح ملی و سراسری عفاف و حجاب بیان داشت : در اجرای ابلاغیه های صادره از وزارت کشور ، قوه قضایه و مصوبات شورای فرهنگی کشور و همچنین مطالبات آحاد مردم در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرع عفاف و حجاب در سراسر کشور از ۲۶ فروردین ماه آغاز شد.

وی افزود : در استان هرمزگان هم با اقدامات پیشگیرانه و کارشناسی که انجام شد در حوزه برخورد با خودروهایی که اقدام به کشف حجاب می کردند در مرحله اول با ارسال پیامک اخطار لازم داده شد ، در مرحله دوم ۱۵ روز خودرو توقیف سیستمی گردید و در مرحله سوم خودرو توقیف شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت : در حوزه واحد های صنفی که لازم است از همه ی واحد های صنفی به خصوص اتاق اصناف که همکاری لازم را در این زمینه داشتند تشکر کنم ، همچنین مراکز تجاری نسبت به تذکر به متصدیان واحد های صنفی در رعایت حجاب اسلامی و همچنین تذکر به مشتریان و مراجعه کنندگان به واحد های صنفی اقدامات لازم انجام شده و برخی واحد های صنفی که این موضوع را رعایت نکردند اخطارها و تذکرات لازم دریافت و نهایتا منجر به پلمپ تعدادی از واحد های صنفی شد.

وی خاطر نشان کرد : در حوزه معابر عمومی هم با استفاده از روش های هوشمندانه و الکترونیکی اقدامات لازم برای شناسایی افرادی که اقدام به کشف حجاب کرده و حجاب اسلامی را رعایت نمی کردند تذکرات لازم داده شد و پرونده تعداد ی از آنان به مرجع قضایی ارسال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد : در حوزه فضای مجازی هم کسانی که اقدام به انتشار تصاویر ناهنجار و خارج از عرف نمودند با همکاری پلیس فتا و سایر سازمان ها این سایت ها و کانال ها شناسایی و نسبت به دستگیری و معرفی آن ها به دستگاه قضایی اقدام شد.

سرهنگ مشوق در پایان از عموم مردم شریف ، شهید پرور ، ولایی و انقلابی استان که واقعا در این مدت همکاری و تعامل خوبی با پلیس داشته و رعایت عفت عمومی را داشتند قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد که این همکاری و تعامل همچنان بیش از پیش ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها