افزونه جلالی را نصب کنید.

ناکامی دو سوداگر مرگ در سیریک

  • کد خبر : 13230
  • 19 اردیبهشت 1402 - 18:15
ناکامی دو سوداگر مرگ در سیریک
با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان سیریک قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال محموله 100 کیلویی تریاک ناکام ماندند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، فرمانده انتظامی شهرستان سیریک در تشریخ این خبر گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح نصر با همکاری و هدایت پلیس مبارزه با موادمخدر استان ، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دو متهم که در امر قاچاق موادمخدر فعالیت داشته و قصد انتقال یک محموله موادمخدر از شهرستان جاسک به میناب را داشتند شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع با تشکیل اکیپی به محور اصلی جاسک – سیریک اعزام و پس از دو ساعت تعقیب و مراقبت ، در محدوده قبل از ایست و بازرسی بونجی به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در حالیکه در پارکینگ خاکی پارک بوده و کاپوت خودرو بالا بود مشکوک شدند .

سرهنگ فرهاد چراغی اظهار داشت: بلافاصله جهت بازرسی از خودرو اقدام که در همین حین یک دستگاه خودرو وانت پراید به رانندگی فردی به هویت معلوم که به عنوان اسکورت خودرو حامل مواد بود جهت کمک به خودرو متوقف شده در پارکینگ کنار خودروی حامل بار توقف کرده که دریک اقدام ضربتی هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ تعداد ۱۰ بسته جمعا به وزن ۱۰۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: خودروهای توقیفی به همراه مواد مخدر مکشوفه به یگان انتقال و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها