افزونه جلالی را نصب کنید.

کشف ۴۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس

  • کد خبر : 13252
  • 19 اردیبهشت 1402 - 18:49
کشف ۴۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تداوم طرح مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی و کشف 41 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 12میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار “غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان در حوزه استحفاظی روستای “چاه فعله ” بندرعباس اقدام به انتقال و دپوی سوخت در چند نقطه از روستا کرده و قصد انتقال آن را دارند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل های دپوی سوخت به منطقه اعزام و در بازرسی از محل های دپو در عملیات هایی همزمان و مجزا ۴۱ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

سردار جعفری ارزش سوخت مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان ۱۲میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این زمینه دو دستگاه خودرو نیسان و پادرا حامل سوخت قاچاق بلاصاحب توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها