افزونه جلالی را نصب کنید.

خدمت به جامعه صیادی اولویت اصلی مدیریت شیلات در جاسک

  • کد خبر : 13308
  • 21 اردیبهشت 1402 - 23:33
خدمت به جامعه صیادی اولویت اصلی مدیریت شیلات در جاسک
مدیرکل شیلات هرمزگان با جمعی از بزرگان و نمایندگان جامعه صیادی شرق جاسک دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مسعود بارانی با اشاره به اهیمت صید و صیادی و جایگاه فعالیت صیادی در شهرستان جاسک گفت: صید و صیادی یکی از محورهای اساسی توسعه و اشتغال در شهرستان جاسک است و تثبیت اشتغال صیادان در حوزه صیادی نیازمند حمایت بیش از پیش از صیادان زحمت کش است.

وی با بیان اینکه شهرستان جاسک با بهرمندی از حدود هزار فروند شناور صیادی و بالغ بر پنج هزار نفر صیاد نقش بسزایی در صید وصیادی استان دارد گفت: شهرستان جاسک سالانه بالغ بر ۵۵ هزار تن از میزان صید استان را به خود اختصاص داده است.

وی تسریع و ارتقا در خدمات دهی به جامعه صیادی، پیگیری و حل مسائل، مشکلات و موانع تولید در حوزه صید و صیادی، ساماندهی بیش از پیش بنادر و مراکز تخلیه صید این شهرستان، ارتقای ایمنی، تکمیل و تجهیز بندر صیادی گوگسر، بهسازی و زیباسازی بندر صیادی گوگسر، ایجاد مراکز خدماتی مانند فروشگاه در بندر صیادی و … از اهم موضوعات مطرح شده در این بازدید و نشست خواند.

مدیر کل شیلات هرمزگان همچنین افزود: بندر صیادی گوگسر با بیش از ۴۰ فروند شناور لنج صیادی و۱۰۰فروند قایق صیادی، نقش مهمی در صید و صیادی شرق استان دارد.

گفتی است در این دیدار و بازدید جمعی از  صیادان و نمایندگان جامعه صیادی به بیان پیشنهادات، مسائل و مشکلات خود پرداختند‌‌.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها