افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری نشست اطفاء حریق با حضور فرماندار و رییس اداره منابع طبیعی بندرعباس

  • کد خبر : 13342
  • 22 اردیبهشت 1402 - 2:09
برگزاری نشست اطفاء حریق با حضور فرماندار و رییس اداره منابع طبیعی بندرعباس
جلسه اطفاء حریق با حضور فرماندار و معاون فرماندار ، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس، بخشداران و ادارات ذیربط در محل فرمانداری شهرستان بندرعباس برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت:  آتش سوزی در جنگلها و مراتع یکی از مخرب ترین حوادث است و در اثر آتش سوزی سالیانه خیلی از جنگلها و مراتع که ارزش اقتصادی بسیار بالایی دارند متاسفانه از بین می روند.

روح الله وفاکیش  با اشاره به اینکه ۱۰ درصد آتش سوزی ها به صورت طبیعی و ۹۰ درصد توسط عوامل انسانی رخ میدهد  افزود:  نبود ماده قانونی جهت حمایت از داوطلبان و نیروهای شرکتی ، نداشتن آگاهی جنگل نشینان و روستائیان از ارزش اقتصادی درختان و مراتع ، کمبود نیروی ماهر و نبود راه دسترسی به نقطه آتش سوزی از مهمترین مشکلات اطفاء حریق در جنگلها و مراتع است .

وی گفت:با وجود کمبود تجهیزات و امکانات این اداره جهت اطفا حریق ، نیروهای یگان حفاظت شهرستان بندرعباس همیشه پر تلاش پای کار بوده اند و در کمترین زمان ممکن در محل آتش سوزی حضور داشته اند و با همکاری شوراها و دهیاران منطقه و همچنین مردم از حریق گسترده در سطح شهرستان جلوگیری شده است .

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت: نقاطی در سطح شهرستان در صورت عدم کنترل مستعد حریق گسترده و خسارات زیادی در اراضی ملی هستند که باید امکانات اطفاء حریق ارتقا یابد و تامین این امکانات در این شرایط از توان این اداره خارج می باشد و نیاز است سایر دستگاهها برای  ارتقا امکانات اطفاء حریق همکاری کنند.  

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها