افزونه جلالی را نصب کنید.

تعیین تکلیف بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت توقیفی در استان هرمزگان

  • کد خبر : 13325
  • 22 اردیبهشت 1402 - 1:29
تعیین تکلیف بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت توقیفی در استان هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش بیش از ۳ هزار موتورسیکلت توقیفی دیگر در پارکینگ‌های این استان خبر داد و گفت: در ۸ مرحله برگزار شده از این مزایده تاکنون بیش از ۱۳ هزار دستگاه موتورسیکلت فروخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، «مجتبی قهرمانی» رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه و دستورات ایشان مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و ادامه روند تعیین تکلیف وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، هشتمین مرحله مزایده موتورسیکلت های توقیفی استان هرمزگان برگزار شد که در جریان آن، تعداد ۳ هزار و ۱۱۴ دستگاه موتورسیکلت فرسوده و اسقاطی فروخته شد.

وی مبلغ فروش حراج موتورسیکلت های توقیفی در این مزایده را بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

قهرمانی تصریح کرد: طی ۸ مرحله برگزار شده از مزایده موتورسیکلت های اوراقی و توقیفی در پارکینگ های این استان تاکنون بیش از ۱۳ هزار دستگاه موتورسیکلت فروخته شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به پیشتازی استان هرمزگان در تعیین تکلیف پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی در سطح کشور، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات جهادی و تلاش و پشتکار مسئولین قضایی و اجرایی در این خصوص، بر ادامه این روند تا تعیین تکلیف آخرین خودرو و موتورسیکلت موجود در پارکینگ های استان تأکید کرد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13325

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها