افزونه جلالی را نصب کنید.

دستگیری ۵ نفر از عاملان شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک

  • کد خبر : 13412
  • 23 اردیبهشت 1402 - 23:15
دستگیری ۵ نفر از عاملان شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: عاملان شهادت شهید محمدرضا اسداللهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: به دستور مقام قضایی، مأموران انتظامی در کمتر از ۴۸ ساعت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۵ نفر از عاملان شهادت شهید محمدرضا اسداللهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این عملیات با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه و پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات استان هرمزگان صورت گرفت، تصریح کرد: در نتیجه عملیات مشترک نیروهای فراجا، علاوه بر دستگیری عوامل این جنایت، ۲ دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر نیز توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه پرونده دستگیرشدگان به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه ارجاع شده است، اظهارداشت: به علت اهمیت موضوع تأکید شده است تا رسیدگی به اتهامات آنها به صورت ویژه و در وقت فوق العاده انجام شود و مراحل دادرسی در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

گفتنی است؛ شهید محمدرضا اسدالهی سحرگاه دو روز پیش در عملیات تعقیب و گریز و درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در بندرچارک به شهادت رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها