افزونه جلالی را نصب کنید.

اتمام احداث فونداسیون بتنی در بنادر مقام و لنگه

  • کد خبر : 13437
  • 24 اردیبهشت 1402 - 16:48
اتمام احداث فونداسیون بتنی در بنادر مقام و لنگه
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات احداث فونداسیون بتنی به منظور نصب اسکله‌های فلزی شناور بنادر مقام و لنگه در غرب استان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، “فریدون پیشدار” با اشاره به اتمام احداث فونداسیون بتنی در بنادر مقام و لنگه افزود: این طرح شامل عملیات جانمایی محل بهینه نصب اسکله خاکبرداری آرماتوربندی و بتن‌ریزی است که در راستای افزایش ایمنی تردد دریایی مسافری و گردشگری انجام شد.
وی ادامه داد: این نوع فونداسیون‌ها با ۱.۷۵ متر ارتفاع دارای ۳.۵ متر طول و ۲متر عرض بوده که مطابق استانداردهای ملی طراحی و اجرا شده است.
به گفته معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ ساخت این نوع فونداسیون زودتر از مراحل انتقال و نصب اسکله انجام شده تا بیش‌ترین استحکام لازم را در هنگام بهره‌برداری داشته و قادر به تحمل بارهای ثابت و متناوب باشد.
پیشدار اضافه کرد: اسکله‌های فلزی شناور برای اتصال به خشکی نیازمند پل دسترسی و اتصال به فوندانسیون به ویژه بتنی هستند تا رفت و آمد مسافران و گردشگران، تیم‌های امداد و نجات و سایر بهره‌برداران از خشکی به اسکله شناور با ایمنی مطلوب و سهولت امکان‌پذیر باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها