افزونه جلالی را نصب کنید.

دستبند پلیس بر دستان ۱۸ اخلالگر نظم عمومی در هرمزگان

  • کد خبر : 13517
  • 25 اردیبهشت 1402 - 15:03
دستبند پلیس بر دستان ۱۸ اخلالگر نظم عمومی در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 18 اخلال گر نظم عمومی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار “غلامرضا جعفری” ، در تشریح این خبر بیان داشت: با هدف پاسخگویی به مطالبات و درخواست های شهروندان مبنی بر برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران پلیس امنیت عمومی استان و به منظور پاکسازی نقاط و محلات آلوده ، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب طرح محله محور با هدف مقابله با ناهنجاری ها به مدت ۴۸ ساعت در محلات قدیمی و جرم خیز شهرستان بندرعباس اجرا شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت : در این طرح در چند عملیات ضربتی ۱۸ نفر از مخلان نظم عمومی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر ودر بازرسی از منازل و مخفیگاههای آنان ۲ قبضه سلاح سرد از نوع شمشیرو تبر و مقداری مواد مخدر ماری جوانا کشف و دو دستگاه خودرو متعلق به متهمان توقیف شد.

وی با بیان این که در این طرح از تعداد ۷۴ اراذل و اوباش نیز به منظور خودداری از هرگونه ایجاد مزاحمت و اعمال خشونت آمیز تعهد لازم اخذ گردید و دیگر متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام گردد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: برابر ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی ، هرکس به وسیله چاقو یا هرنوع سلاح دیگر تظاهر یا قدرت نمایی کند و یا آن را وسیله مزاحمت اشخاص یا اخاذی یا تهدید قرار دهد یا با کسی گلاویز شود ، در صورتی که از مصادیق محارب نباشد به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال و ۷۴ ضربه شلاق محکوم می گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها