افزونه جلالی را نصب کنید.

تقدیر مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از مدیر و کارکنان روابط عمومی

  • کد خبر : 13626
  • 27 اردیبهشت 1402 - 19:42
تقدیر مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از مدیر و کارکنان روابط عمومی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به همراه قائم مقام این شرکت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور در واحد روابط عمومی از تلاش مدیر و کارشناسان این دفتر تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، عبدالحمید حمزه پور با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت و با اشاره به اهمیت ارتباط دوسویه و موثر، اعتماد سازی و تعامل مستمر با جامعه تصریح کرد: تحقق این مهم و پاسخگویی به جامعه آگاه و روزآمد مستلزم داشتن تیم روابط عمومی متخصص و توانمند است.
وی بیان داشت: نقش روابط عمومی در جامعه فعلی که رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی جایگاه رفیعی دارند، با تلاشی آگاهانه، موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر می شوند.
در این مراسم همچنین غلامرضا دهقانی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه روابط عمومی پرداخت و گفت: تعامل دوسویه با رسانه ها، پاسخگویی به مراجعین، امیدآفرینی در جامعه در قالب ارائه گزارش فعالیت های آبفا از جمله این اقدامات است.
وی با قدردانی از نگاه مثبت مدیرعامل آبفا به حوزه روابط عمومی ابراز امیدواری کرد: این تعامل به امیدآفرینی در جامعه کمک شایانی کند.
دهقانی گفت: تلاش دفتر روابط عمومی نیز بر این است تا عملکرد شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به نحو شایسته ای به مردم اطلاع رسانی شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها