به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، عبدالحمید حمزه پور در این روز، علاوه بر در جریان قرار گرفتن فعالیت کارکنان بخش ارتباط با مشتریان ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات، از طریق سامانه پاسخگویی به سوالات مشترکین پاسخ داد.
وی پاسخگویی به مشترکین و پیگیری درخواست آنها در کمترین زمان ممکن را پراهمیت دانست و گفت: وجود این مرکز و پاسخگویی ۲۴ ساعته آبفا نشان دهنده اهمیت به مشتری است و از این رو تلاش ما نیز بر این است تا خدمات مطلوبی به مشترکین ارائه دهیم.
گفتنی است، در این روز از تلاش کارکنان واحد ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی قدردانی شد.
پاسخگویی به مشترکین و پیگیری درخواست ها از اهمیت زیادی برخوردار است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور در مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از طریق سامانه تلفنی 122 به سوالات مشترکین شرکت آب و فاضلا پاسخ داد.
لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13623