افزونه جلالی را نصب کنید.

اوج سرافرازی و پیشرفت نظام در گروی تبعیت از ولایت است

  • کد خبر : 13795
  • 29 اردیبهشت 1402 - 23:10
اوج سرافرازی و پیشرفت نظام در گروی تبعیت از ولایت است
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اوج سرافرازی و پیشرفت نظام در گروی تبعیت از ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مریدی در مسجد جامع وحدت منجر شهر زیارتعلی رودان افزود: تشکیل دولت اسلامی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی نیز در گروی آن است که دولت، مجلس و قوه قضاییه و همه مسوولان به عنوان حلقه های وصل بین امت و ملت با صلابت و اقتدار و صبر و استقامت برای این نظام و انقلاب تلاش کنند.
 
وی بیان کرد: بدانید آن روز حکومت اسلامی تشکیل خواهد شد و تمدن نوین اسلامی برپا خواهد شد و به سمت ظهور امام زمان عج) حرکت خواهیم کرد که به وفور صبر و استقلامت و صلابت و اقتدار را در وجود مسوولان و دولتمردان دید.
 
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقی در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: در بحث جهاد تبیین نیز که عده‌ای بدنبال تضعیف دین و ولایت فقیه هستند و آن را به جوانان ما القاء می‌کنند بدانند که اوج سرافرازی و پیشرفت این نظام در گروی پیروی از ولایت مطلقه فقیه و اتکا به جوانان انقلابی است.
 
حجت الاسلام و المسلمین پولادی ادامه داد: مردم ما مردمی هستند که در زمان اغتشاشات و در مقابل دنیای کفر ایستادند و در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن پارسال و روز قدس امسال با ایمان و باور و اعتقاداتشان حماسه ای عظیم خلق کردند.
 
وی همچنین یادآورشد: انقلاب اسلامی و نهضتی که امام راحل تشکیل دادند موفق ترین تجربه عملی پیاده‌سازی امامت و ولایت و حاصل خون شهیدان، پس از دوران ائمه معصوم بوده است که توانستیم بر دنیای شرق و غرب پیروز شدیم.
 
حجت الاسلام پولادی ادامه داد: شهیدان فریاد رسایی هستند برای گوش‌هایی که شنوا باشند و شهید نماد ملت ایران در وانفسای فتنه اخرالزمان است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها