افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید مدیرکل امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران از بندر صیادی رمچاه

  • کد خبر : 13682
  • 29 اردیبهشت 1402 - 15:58
بازدید مدیرکل امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران از بندر صیادی رمچاه
مدیرکل امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران به همراه رئیس گروه امور صید سازمان شیلات ایران،معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و رئیس شیلات شهرستان از بندر صیادی رمچاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رضا عباسپور نادری با بیان اینکه قشم یکی از ظرفیت های مهم شیلاتی کشور به ویژه در حوزه صید و صیادی گفت: شهرستان قشم با حدود هزار و ۲۰۰ فروند شناور صیادی و بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر صیادی توانسته به عنوان نگین صید و صیادی کشور مطرح باشد.

وی با بیان اینکه بیان اینکه صید و صیادی در شهرستان قشم از دیرباز جایگاه ویژه ای داشته است و خوشبختانه شیلات هرمزگان در  این شهرستان توانسته همگام با پیشرفت در بخش آبزی پروری ،فعالیت های صید و صیادی در قشم را نیز ارتقا دهد گفت: فعالیت ۱۴ تعاونی صیادی ، فعالیت چهار بندر صیادی ، فعالیت بالغ بر  بیست مرکز تخلیه صید و تنوع بالای گونه ای که منجر به روشهای صید مختلف در صیدگاه های متعددی گردیده است، تنها بخشی از فعالیت های حوزه صید و صیادی شیلات در شهرستان قشم است.

مدیر کل امور صید و صیادی سازمان‌ شیلات ایران اعلام کرد: اعلام کرد: این شهرستان همچنین با برخورداری از رتبه اول صید ساردین ماهیان توانسته سالانه حدود ۷۰ هزار تن صید سطح زیانِ ریز، حدود ۱۰ هزار تن سطح زیانِ درشت و همچنین صید قابل توجهی از  میگو و سایر آبزیان داشته باشد.

در ادامه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: بندر صیادی رمچاه قشم با ۱۰۹ قایق صیادی توانایی ۲۶ هزار تُن صید شامل ساردین ماهی و موتو ماهیان را که در حوزه صادرات و پودر ماهی استفاده می‌شود را دارد.

محمد جوانمرد تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات عمرانی خوبی در بندر صیادی رمچاه در حال انجام است و پویایی و فعالیت صید و صیادی به خوبی در این بندر صیادی مشهود است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=13682

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها