افزونه جلالی را نصب کنید.

صحیفه سجادیه زبان نیاش، کمال خواهی و مبنای اصول تربیتی است

  • کد خبر : 14035
  • 04 خرداد 1402 - 18:59
صحیفه سجادیه زبان نیاش، کمال خواهی و مبنای اصول تربیتی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به نقش صحیفه سجادیه در مبنای اصول تربیتی، تزریق روح امید و نشاط در انسان گفت: مطالعه این کتاب مقدس، یاس و ناامیدی را از انسان دور می‌کند و این نکته بسیار مهمی است که خانواده ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر دکتر غلامعلی جاودان در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره صحیفه سجادیه که در سالن اجتماعات حوزه علمیه بندرعباس برگزار شد اظهار کرد: این کتاب شریف زبان نیایش است و هر خواننده به فراخور فهم و دانش خود از آن بهره مى گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در صحیفه سجادیه به روشنى ویژگى انسان تبیین شده و مبناى اصول تربیتى ارائه شده است..
بالاترین مقام بهداشت و درمان استان با اشاره به تشکیل دبیرخانه کشوری این جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که از فروردین سال ۱۴۰۱ شروع بکار کرد گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که در مجموع ۱۸۸ اثر شامل مقاله و رساله در زمینه های ادبی هنری، هنرهای تجسمی و پژوهشی به دبیرخانه ارسال شد.


دکتر جاودان از ۵ هزار و یکصد و هفتاد و پنج شرکت کننده در بخش مسابقات جشنواره خبرداد و گفت: ۳۵ دوره مسابقه در ۳ بخش درک مفاهیم، کتابخوانی و بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی برگزار شد که ۷۸۰ نفر نیز برنده شدند.
در ششمین جشنواره صحیفه سجادیه ۳۱ اثر برگزیده شد و هرمزگان، تهران، خوزستان، آذربایجان شرقی و مازندران به عنوان استان‌های برتر معرفی شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تشکر از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس این جشنواره را کار مشترک وزارت بهداشت، دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها