افزونه جلالی را نصب کنید.

سرپرست اداره تعاون روستایی میناب معرفی شد

  • کد خبر : 14204
  • 07 خرداد 1402 - 18:13
سرپرست اداره تعاون روستایی میناب معرفی شد
به گزارش مدیریت تعاون روستایی هرمزگان، طی حکمی از سوی عیسی برخورداری پور، مدیرتعاون روستایی هرمزگان، معین چمنی به سمت سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان میناب منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری میناب برگزار شد از تلاش های مصیب رمضانی، رئیس سابق تجلیل و سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان میناب معارفه شد.
حمیدرضا جهانگیری معاون ادارای و پشتیبانی مدیریت تعاون روستایی هرمزگان؛ در آیین معارفه از مسئولیت پذیری در نظام اسلامی بعنوان یک امانت الهی و فرصت خدمت یاد کرد و گفت: قبول مسئولیت کار بسیار دشواری است، زیرا خدمت کردن به مردم عشق و علاقه وافری می خواهد که باید در نهاد یک مدیر وجود داشته باشد.
جهانگیری اظهار داشت: با وجود پتانسیل های خوب در شهرستان میناب، بستر لازم برای توسعه و ایجاد ارائه خدمات به اعضا و روستاییان عزیز فراهم است و دراین جهت وظیفه اداره تعاون روستایی این شهرستان بیش از گذشته در زمینه حمایت و پشتیبانی و فعال کردن تعاونیهای شهرستان های میناب ، سیریک و بشاگرد سنگین تر خواهد بود.
فرماندار میناب نیز در این آیین گفت: تعاون روستایی می تواند یکی از ادارات تاثیر گذار در این مناطق باشد که با حمایت از متولیان امر اشتغال و سرمایه گذاری؛ هر چه بیشتر دولت را در اجرای برنامه های اشتغالزایی و رشد تولید ملی و مهار تورم همراهی نماید./
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها