افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی هرمزگان به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

  • کد خبر : 14372
  • 13 خرداد 1402 - 12:55
پیام مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی هرمزگان به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی هرمزگان به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی هرمزگان ، متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جانگداز رهبر حکیم و مقتدای خویش صاحب ماتم و عزا شدند . بزرگ مردی که با سلوک علمـی و عملی خویش و به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.
 در سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حالی به سوگ آن سفر کرده می‌نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده دارد.
۱۵ خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.
این روز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران است. حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری داهیانه خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.
اینجانب سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم مومن و شریف ایران و جامعه کشاورزی هرمزگان تسلیت عرض می کنم. امیدوارم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی نام ایران در عرصه های بین المللی تلاش نماییم.

علی شرفی
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها