افزونه جلالی را نصب کنید.

دادستان مرکز استان هرمزگان به مشکلات ۱۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کرد

  • کد خبر : 14543
  • 21 خرداد 1402 - 7:35
دادستان مرکز استان هرمزگان به مشکلات ۱۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کرد
دادستان مرکز استان هرمزگان در بازدید از ندامتگاه بندرعباس ضمن دیدار با ۱۰۹ نفر از مددجویان، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در ندامتگاه بندرعباس، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان و شنیدن اظهاراتشان، به درخواست‌ها و مشکلات ۱۰۹ نفر از آنها رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری مطالب مطرح شده صادر کرد.

دادستان مرکز استان هرمزگان در این دیدار اظهار داشت: ریاست قوه قضاییه نسبت به مقوله زندان و وضعیت زندانیان نگاه تحولی و ویژه ای دارند و رویکرد رئیس قوه قضاییه در این خصوص، توجه به مسائل اصلاحی و باز اجتماعی شدن زندانیان است.

احمدی منش با اشاره به اینکه تأکید رئیس قوه قضاییه بر سیاست حبس زدایی است، گفت: با توجه به اینکه قانونگذار در رابطه با فرآیند اجرای مجازات حبس در راستای باز اجتماعی نمودن و روند اصلاحی زندانیان، سازوکار های خاصی را پیش بینی کرده است باید از ظرفیت های قانونی در جهت اصلاح مددجویان و بازگشت آنها به جامعه استفاده کنیم. گفتنی است، در جریان این بازدید، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در بندهای مختلف، آخرین وضعیت زندانیان را از نظر بهداشت و تغذیه و همچنین دیگر مسائل مربوطه مورد بررسی قرار داد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها