افزونه جلالی را نصب کنید.

نگاه ویژه شیلات در توسعه صید و صیادی و آبزی پروری در جاسک

  • کد خبر : 14613
  • 21 خرداد 1402 - 14:55
نگاه ویژه شیلات در توسعه صید و صیادی و آبزی پروری در  جاسک
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، مشاور و مدير كل دفتر هماهنگي امور استانها سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات هرمزگان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و جمعی از مدیران شیلاتی و جامعه صیادی از مرکز تخلیه صید جاسک کهنه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در این بازدید با اشاره به اهمیت مراکز تخلیه صید و بنادر صیادی در تسهیل خدمات رسانی به جامعه صیادی و فعالیت های صیادی گفت: استان هرمزگان با بهره مندی از ۱۹ بندر صیادی، ۲۲ موج شکن صیادی و بالغ بر ۴۰ مرکز تخلیه صید نقش مهم و بسزایی در صید و صیادی کشور دارد.

سید حسین حسینی تصریح کرد: استان هرمزگان به بهره مندی از بالغ بر۳۵ هزار نفر صیاد و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی سالانه بیش از ۳۱۵هزار تن صید کشور را به خود اختصاص داده که بیانگر قطبیت هرمزگان در فعالیت های صید و صیادی کشور است‌.

وی نگاه ویژه شیلات در توسعه فعالیت های صید و صیادی و آبزی پروری در شهرستان جاسک را در دستور کار شیلات قرار داد و افزود: امید است با نگاه ملی و همه جانبه و حمایت های همه جانبه شاهد رشد و توسعه شیلات در شهرستان جاسک و در پی رشد تولید، اشتغال زایی و رونق اتقتصادی را در این شهرستان شاهد باشیم‌.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان تعداد شناورهای صیادی مرکز تخلیه صید جاسک کهنه، جاسک مرکزی و نگر را بالغ بر ۲۰۰ فر ند خواند و افزود: در این منطقه بالغ بر هزار و ۱۶۰ نفر مشغلول به صید و صیادی هستند.

مسعود بارانی تصریح کرد: امید داریم با دستورات معاون وزیر و ریاست سازمان شیلات ایران و حمایت های ایشان بتوانیم در این منطقه خدمات خوبی را برای خدمت رسانی به جامعه صیادی رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها