افزونه جلالی را نصب کنید.

مدیر کل ورزش استان برای حضور در جمع مردم دلهره و ترس ندارد

  • کد خبر : 14641
  • 22 خرداد 1402 - 12:39
مدیر کل ورزش استان برای حضور در جمع مردم دلهره و ترس ندارد
نماینده شورای شهرستان بندرخمیر در شورای عالی استان هرمزگان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان از جمله مدیرانی است که همواره وقت خود را وقف مردم و جامعه ورزش کرده است و از اینکه در میان مردم باشد دلهره و ترس ندارد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر محمدباقر لشتغانی پور که بهمراه یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر جهت پیگیری پروژه های ورزشی  بندرخمیر در دفتر مدیرکل ورزش وجوانان حضور یافته بود ضمن اظهار رضایت از عملکرد دستگاه ورزش استان و شهرستان گفت: بعنوان فردی که معمولا همواره پیگیر مسائل و مشکلات مردم در استان بوده ام،  انصافا خادمی متولی ورزش و جوانان استان همواره از جمله مدیرانی بوده است که خدمتگزار مردم و جامعه ورزش بوده است.
وی افزود: شاید بعضی از مدیران وقتی می بینند بودجه ای در دست ندارند و کاری از دستشان برنمی آید خود را از مردم دور نگه میدارند تا با آنها روبرو نشوند اما الحق و الانصاف خادمی از آنجمله مدیرانی بوده است که حتی اگر بعضا بودجه ای هم برای انجام کاری نداشته است خود را از مردم پنهان نکرده و بدون دلهره و ترس در میان مردم حضور یافته و بنحوی مسائل و مشکلات را مدیریت کرده است.

برپایه این گزارش در این جلسه در خصوص پروژه های ورزشی  شهرستان بحث و تبادل نظر و مقرر شد برخی پروژه ها که در شهرستان خمیر دچار مشکل شده اند در جلسه هفته آینده مدیر کل ورزش و جوانان با مسئولین وزرات ورزش و جوانان پیگیری شود.

گفتنی است پروژه های سالن تنیس روی میز ، کمپ تیمهای ملی ، سکوی تماشاگر ورزشگاه پل، سالن چندمنظوره نیمه کار ، زمین فوتبال تهلو انگوران ، چمن طبیعی کشار بالا، رختکن زمین فوتبال کشار چمردان ، کف پوش سالنهای کهورستان و پل و اخذ اعتبار برای چمن مصنوعی زمین فوتسال  ۱۴ روستای باقیمانده شهرستان از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها