افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت روز و هفته جهاد کشاورزی

  • کد خبر : 14638
  • 22 خرداد 1402 - 12:37
پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت روز و هفته جهاد کشاورزی
مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه،روز جهاد کشاورزی را به مجموعه جهاد کشاورزی، فعالان این عرصه به ویژه جامعه شیلاتی استان هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی ،روز جهاد کشاورزی است و بی شک کشاورزی یکى از عناصر مهم در پیدایش تمدن هاى بزرگ، به شمار می آید و ایران اسلامى نیز به عنوان کشورى صاحب تمدن کهن، داراى پیشینه ای منحصر به فرد و آینده ای درخشان در زمینه کشاورزى است.
فعالیت های شیلاتی و کشاورزى اساس توسعه و پیشرفت همه جانبه یک کشور است و به عنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که می‌توان از شیلات به عنوان محوری طلایی برای توسعه پایدار استان هرمزگان یاد کرد‌.

از دیر باز کشاورزی و علی الخصوص شیلات در هرمزگان جایگاه ویژه ای در تولید، معیشت و اشتغال داشته و سرزمین و فرهنگ ایران با شیلات و کشاورزی پیوند ناگسستنی دارد، امروزه توانسته با اتکا به دانش روز یکی از ارکان پیشرفته تولید، اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی پایدار به شمار آید و شکی نیست کشاورزی و شیلات از مهمترین مسیرهای توسعه هستند و با حمایت و توجه به فعالیت های بخش شیلات و کشاورزی می‌توان توسعه را رقم زد.

اینجانب هفته جهادکشاورزی را به مجموعه کارکنان جهادکشاورزی و زیر مجموعه های آن و همچنین همه تلاشگران این عرصه بویژه جامعه شیلاتی زحمتکش استان هرمزگان تبریک عرض می نمایم، امید است با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و سیاست های دولت در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید و خودکفایی کامل در چرخه های تولید محصولات شیلاتی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته و هر روز شاهد دست آوردهایی بزرگ و در خور باشیم.

من الله توفیق
مسعود بارانی
مدیر کل شیلات هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها