افزونه جلالی را نصب کنید.

تفاهم نامه راه‌اندازی هنرستان گردشگری امضا شد

  • کد خبر : 14669
  • 23 خرداد 1402 - 22:39
تفاهم نامه راه‌اندازی هنرستان گردشگری امضا شد
با حضور مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش (از طریق ویدئوکنفرانس) مهدی دوستی استاندار، محمد محسني مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان، جمعی از مدیران کل استان، مراسم انعقاد همزمان ۱۵ تفاهم‌نامه‌ راه‌اندازی هنرستان‌های جوار، وابسته و مستقل در استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در خصوص تفاهم نامه منعقد شده با آموزش و پرورش گفت: این تفاهم نامه در راستای تربیت نیروی کارآمد و ماهر در حوزه گردشگری برای ورود به بازار کاراست.

وی با اشاره به اینکه ساخت هنرستان در جوار صنعت از برنامه‌های بسیار با اهمیتی است که مورد توجه قرار گرفته، افزود: در این راه فعالان اقتصادی با ایجاد هنرستان‌هایی درکنار فعالیت صنعتی خود، باعث مهارت آموزی محصلین خواهند شد.

محسنی تاکید کرد: در همین راستا جامعه هتل داران استان نیروی انسانی متخصص برای آموزش‌های تخصصی مورد نیاز، بازدید از مراکز مرتبط برای هنرجویان رشته هتلداری و … را مهیا می‌کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها