افزونه جلالی را نصب کنید.

دادستان مرکز استان هرمزگان به مشکلات ۷۴ نفر از زندانیان رسیدگی کرد

  • کد خبر : 14655
  • 23 خرداد 1402 - 22:25
دادستان مرکز استان هرمزگان به مشکلات ۷۴ نفر از زندانیان رسیدگی کرد

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به همراه معاون اجرای احکام دادسرای بندرعباس از زندان مرکزی این شهرستان بازدید کرد. علیرضا احمدی منش در بدو ورود به زندان مرکزی بندرعباس ضمن حضور در واحد مددکاری با مددکاران و مسئولان این زندان دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین با […]

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به همراه معاون اجرای احکام دادسرای بندرعباس از زندان مرکزی این شهرستان بازدید کرد.

علیرضا احمدی منش در بدو ورود به زندان مرکزی بندرعباس ضمن حضور در واحد مددکاری با مددکاران و مسئولان این زندان دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین با صدور دستورات ویژه‌ای جهت رسیدگی به مشکلات ۷۴ نفر از مددجویان زندان بندرعباس، تأکید کرد: مشکلات قضایی این افراد باید با قید فوریت مورد رسیدگی قرار گیرد.

احمدی منش در حاشیه این برنامه با بیان اینکه مهمترین وظایف دستگاه قضایی در حوزه زندان‌ها و زندانیان، نظارت بر جمعیت کیفری، ملاقات با زندانیان‌، بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های آنها است، اظهار داشت: در بازدید امروز تمام درخواست ها به صورت دقیق و طبق موازین قانونی بررسی می شود و تصمیمات نهایی برای مددجویان اتخاذ و نتایج آن نیز به آن‌ها اعلام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین با سرکشی به تمام بخش‌های زندان بندرعباس پس از حضور در بندهای مختلف با تمام زندانیان این ندامتگاه به صورت حضوری دیدار کرد و ضمن اطلاع از مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها، دستورات لازم را برای حل و فصل موارد مطرح شده صادر نمود.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها