افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان:

اشتغال به کار هزار و شصت نفر با راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی درسال گذشته

  • کد خبر : 14747
  • 26 خرداد 1402 - 1:01
اشتغال به کار هزار و شصت نفر با راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی درسال گذشته
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان از اشتغال به کار هزار و شصت نفر در واحدی تولیدی با راه اندازی مجدد در استان هرمزگان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان، سید امیر امیری زاد در این خصوص عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از متولیان اصلی رونق‌بخشی به بخش تولید هستند، برنامه‌ریزی و پیگیری‌ها برای احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی راکد از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه احیای هر واحد راکد تولیدی و صنعتی، اشتغال‌زایی افراد زیادی را به همراه دارد افزود: به صورت مجموع تعداد ۴۸ واحد احیا شده و به شکل قابل توجهی رونق تولید و اشتغالزایی را به همراه داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ واحد صنعتی در داخل شهرک ها و تعداد ۲۳ واحد تولیدی نیز در خارج از شهرک ها و نواحی احیا و راه اندازی مجدد شده اند.

امیری زاد در پایان توضیحات خود تصریح کرد: احیای واحدهای راکد و بازگرداندن تولید به چرخه اقتصادی یک از سیاست هایی است که مجدانه آن را پیگیری میکنیم و با تبیین چشم اندازهای تولیدی به دنبال رشد حداکثری صنایع کوچک و متوسط در استان هستیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها