افزونه جلالی را نصب کنید.

تقدیر از دو هنرمند صنایع‌دستی هرمزگان در رویداد سه گام

  • کد خبر : 14811
  • 26 خرداد 1402 - 23:18
تقدیر از دو هنرمند صنایع‌دستی هرمزگان در رویداد سه گام
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: از دو هنرمند هرمزگانی در اختتامیه رویداد سه گام تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، ساناز رمجی با اعلام این خبر گفت: رویداد ملی سه گام با هدف پیوند طراحان و تولید کنندگان منسوجات سنتی و صنایع‌دستی مرتبط در طراحی لباس ایرانی برگزار شد که آثار دو هنرمند هرمزگانی در اختتامیه این رویداد به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شد.

او ادامه داد: آثار خانم‌ها فرخنده بادروج و ریحانه اعرابی به لحاظ ویژگی فرهنگی و هنری و مهارت در تکنیک، طراحی و تولید صنایع‌دستی در گروه رودوزی‌های سنتی به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شدند.

رویداد ملی سه گام از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد که چارچوب آن به این صورت بود که در گام اول پارچه‌های دستبافت کلیه مناطق ایران، رودوزی‌های سنتی و پارچه‌های چاپ سنتی منتخب در معرض نمایش قرار می‌گرفت، در گام دوم هنرمندان طراح لباس از این ظرفیت ملی و فرهنگی در طراحی لباس بهره بردند و در گام سوم نیز تولید لباس به سبک امروز مدنظر قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها