افزونه جلالی را نصب کنید.

راه و روش رزمندگان دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد

  • کد خبر : 14834
  • 26 خرداد 1402 - 23:39
راه و روش رزمندگان دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد
فرمانده مرزبانی فراجا در جمع فرماندهان و معاونان مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به رشادت های مرزبانان برای حفظ نظم و امنیت نوار مرزی در سخنانی گفت: راه و روش رزمندگان دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی استان هرمزگان، همزمان با سفر فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به استان هرمزگان، جلسه کمیسیون اطلاعات و عملیات این فرماندهی در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی این فرماندهی، با حضور فرماندهان و معاونان مرزبانی استان برگزار شد.

سردار “احمدعلی گودرزی” در این جلسه به حساسیت بالای امنیت مرزها و لزوم اشراف اطلاعاتی و عملیاتی اشاره و گفت: امنیت و آرامش حاضر در کشور مرهون شب زنده داری و از خودگذشتگی مرزبانان همیشه بیدار کشور در سراسر مرزهای ایران اسلامی است.️

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن چهلمین روز شهادت مرزبان شهید “مسعود پرکاس”، این مرزبان ولایی و انقلابی را سمبل ایثار و رشادت دانست.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: خون شهید “پرکاس” و شهدای مظلوم مرزبانی، ضامن حیات انقلاب اسلامی است و مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ نمی‌توانند در عزم و اراده مرزبانان خدشه‌ای وارد کند.

سردار “گودرزی” با بیان این که ترویج مواد مخدر توطئه دشمنان برای انحراف جوانان ماست، افزود: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران، آگاهانه این راه را انتخاب کرده است.

گفتنی است، در پایان این نشست از تعدادی از عوامل دستگیری قاتلان شهید مسعود پرکاس با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها