افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه موقت قشم:

مسئولان بحث عفاف و حجاب را در قشم ساماندهی کنند

  • کد خبر : 14788
  • 26 خرداد 1402 - 16:10
مسئولان بحث عفاف و حجاب را در قشم ساماندهی کنند
امام جمعه موقت قشم گفت: متاسفانه در قشم ناهنجاری‌هایی را در بحث حجاب مشاهده می‌کنیم که امیدواریم مسئولان بحث عفاف و حجاب را ساماندهی کنند که این امر نیز نیاز به یک اقدام عاجل و بدون مسامحه دارد و این مطالبه به حق مردم است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت الاسلام عابدین نجاتی‌زاده، امام جمعه موقت قشم در خطبه نماز جمعه امروز ضمن تبریک روز جهاد کشاورزی اظهار کرد: در این روز به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ یعنی ۴ ماه بعد از انقلاب دستور تشکیل جهاد سازندگی را صادر کرد.

وی افزود: تشکیل جهاد سازندگی در راستای سه هدف شامل محرومیت‌زدایی، افزایش تولیدات کشاورزی و توسعه و عمران روستاها بود.

امام جمعه موقت قشم خاطرنشان کرد: از اجرای طرح ناظر یک تشکر می‌کنم که طرح خوبی است و خوب هم اجرا شده‌است.

وی با اشاره به این طرح اضافه کرد: متاسفانه در قشم ناهنجاری‌هایی را در بحث حجاب مشاهده می‌کنیم که امیدواریم مسئولان بحث عفاف و حجاب را ساماندهی نمایند که این امر نیز نیاز به یک اقدام عاجل و بدون مسامحه دارد و این مطالبه به حق مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجاتی‌زاده در ادامه عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه تک تک ماست که در این امر بی‌تفاوت نباشیم و یک تذکر نرم و لسانی کار را برای ما دشوار نخواهد کرد.

وی افزود: اگر برای خرید به مغازه یا نانوایی می‌روید خیلی آرام به خانم‌هایی که حجاب ندارند تذکر بدهیم زیرا تذکر اثرگذار است و امنیت‌خاطر را از آن شخص می‌گیرید.

امام جمعه موقت قشم گفت: از پنج نماینده  هرمزگان در مجلس شورای اسلامی سوال میکنم که برای افزایش سهم اشتغال مردم هرمزگان در صنایع چه اقدامی انجام داده‌اید؟

وی در پایان افزود: آیا این ظلم در حق جوانان تحصیل‌کرده استان هرمزگان و جزیره قشم نیست؟ این مطالبه جدی ماست از مسئولان که به داد فرزندان تحصیل‌کرده ما برسند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها