افزونه جلالی را نصب کنید.

کمبود آب مهمترین مشکل بشاگرد

  • کد خبر : 14837
  • 26 خرداد 1402 - 23:45
کمبود آب مهمترین مشکل بشاگرد
بشاگرد - امام جمعه بشاگرد گفت: مطالبه مردم برای تأمین آب در اولویت کاری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مهر حجت‌الاسلام حسین غلامی با اشاره به اینکه کمبود آب یکی از مهمترین مشکلات بشاگرد است، اظهار داشت: روستای کوه حیدر یکی از روستاهای پرجمعیت و بالای ۱۰۰ خانوار است و همیشه با مشکل کم آبی مواجه بوده است. در تابستان نیز بی آبی این منطقه به اوج خود می‌رسد و مردم با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

امام جمعه بشاگرد در هرمزگان گفت: قول‌هایی داده‌اند که از طریق سد جگین بشاگرد برای کوه حیدر آبرسانی صورت گیرد و با استفاده از یک خط از مسیر آنتنی (شعبه‌ای) به کوه حیدر این اقدام عملی شود.

وی تصریح کرد: بنیاد برکت در کلیه پروژه‌ها ۱۰ درصد کمک می‌کند اما با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است برای آبرسانی به روستای کوه حیدر ۲۰ درصد کمک را متقبل شده‌اند.

حجت الاسلام غلامی افزود: بیش از ۴ ماه است که این پروژه به تعطیلی کشیده شده است و لازم است تا مسئولان اهتمام ویژه‌ای نسبت به رفع این مشکل داشته باشند. بارندگی‌ها بسیار خوب بود اما شدت آن‌ها به گونه‌ای بود که موجب شد تا آب بندها شکسته شود و تمام آبی که از منابع چاه بود و پشت آب بندها جمع شده بود هدر رود و مشکل آبی در این منطقه تشدید شود.

امام جمعه بشاگرد ادامه داد: مردم این منطقه برای پیگیری مطالبه و خواست خود تجمع کردند و از مسئولان خواستار رسیدگی به مطالبه و رفع مشکل شدند. لذا از مسئولان می‌خواهیم که پروژه آبرسانی را که غیرفعال شده است را مجدداً آغاز کنند و درصدد رفع مشکل و نیاز ضروری مردم منطقه باشند.

حجت الاسلام غلامی گفت: مردم عنوان می‌کنند که در حال حاضر در شرایط سختی قرار داریم و کار آبرسانی با تانکر صورت می‌گیرد اما لازم است پایان این همه سختی و تحمل مشکلات، منجر به فعال شدن پروژه آبرسانی جگین به بشاگرد شود.

وی افزود: از طریق مدیرعامل شرکت آبفا، رئیس آبفا شهرستان و… پیگیری شده است و لازم است مسئولان اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکل مردم منطقه داشته باشند.

خطیب جمعه بشاگرد هرمزگان عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است لازم است تا در دولت مردمی و انقلابی خواست و مطالبه مردم برای تأمین نیاز ضروری و حیاتی شان در اولویت کاری قرار گیرد و رضایت‌مندی مردم نیز حاصل شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها