افزونه جلالی را نصب کنید.

محموله ۱۱ هزار تُنی ذرت در بندر شهید رجایی تعیین تکلیف شد

  • کد خبر : 14883
  • 01 تیر 1402 - 14:46
محموله ۱۱ هزار تُنی ذرت در بندر شهید رجایی تعیین تکلیف شد
معاون دادستان کل کشور از صدور دستور قضایی برای مصرف ثانویه محموله ۱۱ هزار تنی ذرت موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، علی جمادی معاون دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از بندرشهید رجایی بندرعباس، اظهار داشت: امروز بازدیدی از گمرک و بندر شهید رجایی بندرعباس داشتیم و در جریان اموری که در این زمینه انجام شده است، قرار گرفتیم.

وی در ادامه افزود: از اقدامات صورت گرفته در استان هرمزگان برای تعیین تکلیف کالاهای اساسی بازدید شد که در نتیجه آن مشاهده کردیم که خوشبختانه تمهیدات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.

جمادی یادآور شد: در این بازدید، تلاشی را که در دستگاه قضایی استان هرمزگان انجام شده و به ویژه توجه خاص رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان به همراه دیگر مسئولان قضایی و تعامل خوبی را که در موضوع ساماندهی به بنادر، گمرکات و اموال تملیکی وجود دارد مشاهده کردیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: خوشبختانه با ورود به موقع دستگاه قضایی ۲ محموله بزرگ برنج و روغن در استان هرمزگان تعیین تکلیف شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای محموله برنج موجود در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس، مشکلاتی در خصوص صدور مجوزهای ورود وجود داشت که با پیگیری رئیس کل دادگستری و صدور دستورات قضایی خوشبختانه مشکلات موجود، رفع شده و بارگیری این محموله در حال انجام است.

معاون قضایی دادستان کل کشور بیان کرد: حدود ۱۱ هزار تن ذرت نیز در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس وجود داشت که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که امکان مصرف ثانویه این ذرت ها وجود دارد و در این زمینه اعلام نظر کارشناسی شده و بر این اساس تصمیم گرفته شد که از امروز اقدامات لازم جهت بارگیری برای مصرف ثانویه این محموله صورت گیرد که این موضوع در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14883

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها