افزونه جلالی را نصب کنید.

امروز ایران اسلامی یکی از سه ضلع قدرت شرق است

  • کد خبر : 14955
  • 03 تیر 1402 - 10:55
امروز ایران اسلامی یکی از سه ضلع قدرت شرق است
امام جمعه رودان گفت: همواره دنیا به سمت دو قطبی شرق و غرب بوده است اما هم اکنون در شرق قدرت بین چین، روسیه و ایران بوجود آمد و امروز ایران اسلامی یکی از سه ضلع قدرت شرق دنیا محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه رودان با اشاره به سفر ریئس جمهور به کشورهای آمریکا لاتین گفت: بازی مقتدرانه ایران در قلب حیات خلوت آمریکا ستودنی است.

امام جمعه رودان افزود: همین آمریکا جنایتکار با برنامه ریزی در کشورهای مختلف بدنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود اما هم اکنون  در کشورهایی که حیاط خلوتش حساب می شد حضور فعال داریم و می‌بینیم در حضور رییس‌جمهور جمهوری اسلامی سرود جمهوری اسلامی ایران را به زیان فارسی می خوانند.

وی تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان این حضور قدرتمندانه محقق شده که نشانه عزت، پیروزی و موفقیتی بزرگ است و در واقع تحقق تفکر امام راحل است.

دری تصریح کرد: وقتی ایران اسلامی اینگونه  در مقابل آمریکا ایستاده همه دنیا فهمیدند که آمریکا قدرت پوشالی است.

وی به دستاوردهای این سفر  اشاره کرد و گفت:قطعا رونق اقتصادی را بدنبال خواهد داشت و این چرخ برای همه اقشار جامعه خواهد چرخید.

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: آمریکا بواسطه سلطه دلار کشورها را تهدید می کند و باید کشورهای جهان از این سلطه بیرون بیاید تا استقلال اقتصادی پیدا کنند.

امام جمعه رودان افزود: همواره  دنیا به سمت دو قطبی  شرق و غرب بوده است اما هم اکنون در شرق قدرت  بین چین، روسیه و ایران بوجود آمد و امروز ایران اسلامی یکی از سه ضلع قدرت شرق دنیا محسوب می شود.

وی در ادامه  با اشاره به هفته تبلیغ دینی گفت: مناسبت های مذهبی بهترین فرصت برای تبیین معارف دینی است که مشارکت و مطالبه مردمی در این راه بسیار مهم است چرا که راه اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

مهدی دری با گرامیداشت هفته قوه قضاییه تصریح کرد: جایگاه قضاوت بسیار مشکل و سخت است و مردم همان عدالت حضرت علی علیه السلام را از دادگستری‌ انتظار دارند و لزوم شناخت شخصیت بزرگ شهید بهشتی دیگر تاکید آیه هفته است.

وی در پایان  به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر هم اشاره کرد و گفت: باید همه آحاد جامعه دغدغه مبارزه با مواد مخدر را داشته باشند چراکه مواد صنعتی امروز روح و جسم جان جوانان را تهدید می کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها