افزونه جلالی را نصب کنید.

زائران هرمزگانی در سلامت کامل هستند

  • کد خبر : 15160
  • 06 تیر 1402 - 10:39
زائران هرمزگانی در سلامت کامل هستند
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری هرمزگان گفت: زائران هرمزگانی بیت الله الحرام در سلامت کامل هستند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت الاسلام حاجبی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری هرمزگان گفت: تمامی زائران اعزامی از استان هرمزگان با سلامت کامل در حال انجام مناسک خود هستند و پروازهای برگشت زائران از مدینه الرسول بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال استان هرمزگان، بالغ بر ۱۳۸۰ نفر زائر اهل سنت و اهل تشیع داشته، گفت: این تعداد زائران در قالب ۹ کاروان زیارتی حجاج بیت الله الحرام ساماندهی شدند، که جوان ترین و مسن ترین زائران هرمزگانی دختر بچه ۸ ساله و پیرمرد ۹۵ ساله می باشند.

حجت الاسلام حاجبی بیان داشت: تنها در دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان، دو ایستگاه پروازی وجود داشت که با توجه به تعداد بالای زائر در شهرستان قشم از سال گذشته پیگیری راه اندازی ایستگاه دوم پروازی بودیم که با همکاری سازمان حج و زیارت کشور و سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و شرکت هواپیمایی ایران ایر و همراهی مسئولین اجرایی شهرستان قشم برای اولین بار پرواز حجاج از فرودگاه بین الملی قشم صورت پذیرفت.

 وی در ادامه گفت: ۳۶۰ نفر از زائران  استان هرمزگان در قالب ۲ کاروان زیارتی از فرودگاه بین الملی قشم و ۱۰۲۰ نفر از زائران در قالب ۴ پرواز از فرودگاه بین الملی بندرعباس به شهر جده عزیمت کردند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها