افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

لوگو مهم نیست باید از موازی کاری فرهنگی پرهیز کرد

  • کد خبر : 15154
  • 06 تیر 1402 - 10:36
لوگو مهم نیست باید از موازی کاری فرهنگی پرهیز کرد
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: موازی کاری دستگاههای فرهنگی یکی از چالش ها در این زمینه است، رویکرد سازمان تبلیغات در هرمزگان را هم افزایی با سایر ظرفیت ها عنوان و خاطرنشان کرد: باید به سمت و سوی کارهای فاخر حرکت کنیم و نبودن لوگوی ما در پای کارها و برنامه ها زیاد مهم نیست بلکه اهمیت کارهای فرهنگی به اثرگذاری آنها است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در یک نشست خبری اظهار داشت: سازمان تبلیغات یک نهاد پویش یافته انقلاب اسلامی است که با فرمان امام به عنوان سازمانی مستقل تاسیس شد و ماهیت آن تبلیغ دینی بر اساس واقعیت‌ها است.

به گفته وی، تبلیغ درست و اصولی می تواند در جنگ روایت ها موثر واقع شده و به روشنگری در جامعه و نشان دادن واقعیت ها و افزایش آگاهی ها نیز کمک کند.

حجت الاسلام حقانی بر ضرورت ضریب دادن به نشر خوبی ها در جامعه با رویکرد محله همدل و تکرار خوبی ها در جامعه تأکید کرد و عنوان داشت: در همین راستا تلاش کرده ایم تا مهارت مبلغین نیز به شکل جدی تری پیگیری و آنان در مأموریت های جدید خود به ابزارها و تکنیک های فکری و فرهنگی مجهز شوند.

ستاد پیشرفت بانوان هرمزگان آغاز به کار کرده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان این که ستاد پیشرفت بانوان هرمزگان آغاز به کار کرده است، عنوان داشت: تمرکز بر هویت بخشی به زن ایرانی در مقابله با رویکرد غرب و نگاه غربی به زن در دستور کار این ستاد است تا شاهد اعتلای هویتی بیش از پیش زن ایرانی باشیم.

وی در ادامه یکی از مهم ترین انتظارات از هیأت ها را مخاطب سازی عنوان و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، حرکت به سمت جهاد تبیین و روشنگری را از جمله کارکردهای مهم هیأت ها برشمرد و بیان داشت: کار در سازمان تبلیغات اسلامی با محوریت مردم است و همراهی مردم نیز سبب پیشبرد کارها شده است.

بدنبال کار فاخر هستیم

حقانی با تصریح بر این که موازی کاری دستگاههای فرهنگی یکی از چالش ها در این زمینه است، رویکرد سازمان تبلیغات در هرمزگان را هم افزایی با سایر ظرفیت ها عنوان و خاطرنشان کرد: باید به سمت و سوی کارهای فاخر حرکت کنیم و نبودن لوگوی ما در پای کارها و برنامه ها زیاد مهم نیست بلکه اهمیت کارهای فرهنگی به اثرگذاری آنها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان یکی از برنامه‌های مهم را ایجاد فضاهای فرهنگی و اجتماعی در سطح استان دانست و تأکید کرد: بر همین اساس کتابشهر در دو منطقه از استان ایجاد خواهد شد، ضمن اینکه جشنواره رسانه‌ای گوهرشاد نیز در هرمزگان برگزار و ۵۰۰ اثر نیز از استان هرمزگان به این جشنواره ارسال شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها