افزونه جلالی را نصب کنید.
در جلسه شورای اداری مدیریت درمان مطرح شد:

طرح هرمزگان سالم نویدی برای سالم زندگی کردن کارمندان دولتی است

  • کد خبر : 15307
  • 12 تیر 1402 - 9:06
طرح هرمزگان سالم نویدی برای سالم زندگی کردن کارمندان دولتی است
مدیر دفتر بازرسی استانداری هرمزگان گفت: طرح هرمزگان سالم نویدی برای سالم زندگی کردن کارمندان دولتی است و این طرح مهم باید در گزارش عملکرد حتما ذکر شود چرا که چنین حرکت مهمی در استان در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی مدیر دفتر بازرسی استانداری هرمزگان در جلسه شورای اداری مدیریت درمان به ریاست دکتر محسن خاکی‌نهاد معاون توسعه منابع انسانی استاندار هرمزگان اظهار کرد: حضور مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در میز خدمت در ارائه گزارش عملکرد مدیران استانی به استاندار، قطعا تاثیر مثبتی ارائه این گزارش خواهد داشت.
وی با اشاره به روحیه جهادی دکتر مومنی که نشات گرفته از حضور ایشان در دفاع مقدس بوده افزود: با شناختی که ما از ایشان داریم عملکرد بسیار خوبی را شاهد بودیم، انشالله این رویه ادامه داشته باشد،طبق گزارشی که مدیر درمان ارائه دادند متوجه شدیم که از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگران نیز استفاده کردید و بیشترین آمار این افراد در مجموعه مدیریت درمان استان هرمزگان مشغول به کار هستند که باعث افتخار است.
اعتمادی اضافه کرد: طرح هرمزگان سالم نویدی برای سالم زندگی کردن کارمندان دولتی است و این طرح مهم باید در گزارش عملکرد حتما ذکر شود چرا که چنین حرکت مهمی در استان در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیر گذار خواهد بود.
وی گفت: تمام طرح های اجرا شده از ابتدای دولت سیزدهم در این طرح بازگو شود و محوریت طرح ها را با طرح های ابتکاری بگذارید،چرا که تعدادی از طرح ها ابلاغی است اما طرح های ابتکاری از جهت تولیدی بودن اهمیت بسزایی دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها