افزونه جلالی را نصب کنید.

۵۱ درصد از جمعیت استان عضو خانواده بزرگ تامین اجتماعی هستند

  • کد خبر : 15310
  • 12 تیر 1402 - 9:08
۵۱ درصد از جمعیت استان عضو خانواده بزرگ تامین اجتماعی هستند
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره بر اینکه از ۵۱ درصد از جمعیت ۲ میلیونی استان هرمزگان عضو خانواده تامین اجتماعی هستند، گفت: پوشش بیمه در وضعیت خوبی قرار دارد و با اکثر بیمارستان ها قرارداد داریم.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان استان هرمزگان، غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین استان هرمزگان در جلسه شورای اداری مدیریت درمان به ریاست دکتر محسن خاکی‌نهاد معاون توسعه منابع انسانی استاندار هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد اعتمادی مدیر دفتر بازرسی استانداری هرمزگان، ضمن گرامیداشت یاد شهدای سلامت اظهارداشت: دسترسی به مدیران عالی رتبه استانی در حال حاضر برای ما آسان شده در حالی که درگذشته استانداران وقتی به ما نمی دادند اما امروز با پیامک و اشارتی کنار استاندار هرمزگان هستیم و امروز دو تن از معاونین و افراد تاثیر گذار اجرایی از طرف ایشان میهمان ما هستند.

وی افزود: در استان هرمزگان قریب به ۲ میلیون جمعیت داریم که ۵۱ درصد آن بیمه شده تامین اجتماعی هستند و این آمار به صورت اورهال است، در بعضی از نقاط شهری آمار بیمه شدگان بیشتر است برای مثال در شهرک پیامبر اعظم ۷۷ درصد بیمه شده تامین اجتماعی هستند، و در این منطقه به دنبال تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی هستیم چرا که بیمار از پیامبر اعظم تا بیمارستان خلیج فارس مجبور است مبلغ قابل توجهی را صرف کرایه ماشین کند که باعث دغدغه مندی افراد در هزینه ها می‌شود‌.

مومنی ادامه داد: مطالبات مردم برای تاسیس دندانپزشکی در شهرک پیامبر اعظم قابل توجه بود و ما به دنبال تامین و ‌ تعیین زمین این مجموعه درمانی از اداره کل مسکن و شهرسازی بودیم اما متاسفانه کار مثبتی در این حوزه انجام نشده و ما همچنان مطالبه این دو موضوع را داریم.

مدیر درمان استان هرمزگان اذعان کرد:هزار و ۱۷۶ نفر نیروی فعال داریم و کسری نیروی انسانی به خصوص در کادر درمان ۲۴۷ نفر است و برای مجموعه تبدیل به یک چالش شده است، چرا که این نیروها غیربومی بودند و طبعا استان را ترک کردند و این موضوع دست ما را برای درمان مردم کوتاه کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد بگوید زن در ایران اسلامی امکان پیشرفت را ندارد، گفت: بیشتر پرسنل ما در اداره خانم ها هستند که توانمندی بسیاری دارند و تعداد زیادی از آنها در سطوح مدیریتی بالا به مردم هرمزگان خدمت می کنند.

غلامعباس مومنی تصریح کرد: کمال افتخار برای ما این است که در خدمت ۱۷ فرزند شهید و ۹۳ ایثارگر در مدیریت درمان استان هرمزگان هستیم‌ که تعدادی از این افراد در پست های معاونت فعال اند که با عملکرد صحیح خود پرچم شهدا را بالا نگه میدارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان ابراز کرد: با اکثر بیمارستان ها قرار داد داریم و ۹ مرکز فعال درمانی در حال انجام ماموریت اند، به صورت غیر مستقیم ۴۵۴ کلینیک ها خصوصی نیز زیر پوشش بیمه داریم، مدیریت درمان در سطح کشور آمار خوبی نداشت ولی با پشتکار و همت همکاران درمان توانستیم رتبه اول کشوری را در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ کسب کنیم،رشد صعودی در زایمان طبیعی در هرمزگان قابل توجه بوده و نسبت زایمان طبیعی به سزارین نسبت به کشور بیشتر است.

وی عنوان کرد: در حوزه انجام رفاهیات برای کارکنان مدیریت درمان خدمات قابل توجهی را انجام داده که این خدمات شامل، اجاره باشگاه های ورزشی سلامت ویژه کارکنان و فرزندانشان، آموزش شنا مختص فرزندان کارکنان، توجه خاص به بانوان و گذاشتن تور های تفریحی، میشود‌.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها