افزونه جلالی را نصب کنید.

ارتقای تعاملات بانکی در راستای خدمت به جامعه شیلاتی

  • کد خبر : 15320
  • 13 تیر 1402 - 12:37
ارتقای تعاملات بانکی در راستای خدمت به جامعه شیلاتی
مدیرکل شیلات هرمزگان با مدیر شعب بانک کشاورزی در هرمزگان با حضور معاونین شیلات هرمزگان و مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی در این دیدار با اشاره به لزوم ارتقای تعاملات سازنده بین شیلات و بانک کشاورزی در راستای خدمت رسانی و فراهم سازی بستر توسعه فعالیت های بخش شیلات گفت: خوشبختانه دو طرف از ظرفیت های خوبی برای توسعه فعالیت های دوجانبه در مسیرتحقق شعار سال بهره مند هستند .

وی حرکت شتابان در مسیر تحقق شعار سال مبنی بر “مهار تورم و رشد تولید ” را از محورهای مهم این دیدار خواند و تاکید کرد بی شک با برنامه ریزی ها و تصمیمات گرفته شده شاهد رونق و رشد در تولید به واسطه حمایت های بانکی خواهیم بود.

بارانی افزودک در همین راستا و بر اساس معیارهای دو طرف تفاهم نامه خوبی در دستور کار شیلات هرمزگان و بانک کشاورزی با محوریت تسهیل در ارائه خدمات بانکی به بهره بردارن شیلاتی به ویژه جامعه صیادی و آبزی پروری قرار گرفت.

در ادامه مدیر شعب بانک کشاورزی در هرمزگان با اشاره به فعالیت ها و گام های توسعه ای خوب اخیر شیلات هرمزگان تصریح کرد: با توجه به گام ها و تعاملات ایجاد شده بی شک شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

مهدی جهان نجاتی تصریح کرد: هرمزگان از ظرفیت های خوبی در حوزه شیلات برخوردار است و امید داریم بتوانیم شرایط مناسبی برای بهره برداری حداکثری و تحقق مسیر توسعه ای برای شیلات فراهم سازیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها