افزونه جلالی را نصب کنید.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:

امروز دست بلند ما اجازه تکرار ۱۲ تیر ۶۷ را نخواهد داد

  • کد خبر : 15332
  • 13 تیر 1402 - 12:47
امروز دست بلند ما اجازه تکرار ۱۲ تیر ۶۷ را نخواهد داد
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه ۶۶ نفر از شهدای پرواز ۶۵۵ کودکان زیر ۱۲ سال بودند، گفت: امروز دست بلند اقتدار ما اجازه تکرار 12 تیر 67 نخواهد داد و این اثر مظلومیت خون این شهدای مظلوم است که قطعا خون آنها دامان آنان را خیلی بیشتر از این خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در مراسم گرامیداشت شهدای پرواز ۶۵۵ که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و خانواده شهدای این پرواز در آبهای خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: امروز به پاسداشت و گرامیداشت شهدای مظلوم پرواز ۶۵۵ دور هم جمع شده ایم و این تلخ ترین حادثه ای است که در طول ۴۰ سال خدمتم در نیروی دریایی سپاه به چشم دیده ام.

وی با بیان این که صحنه های دردناک جمع آوری اجساد این عزیزان و تکه تکه های بدن کودکان و مادران از خلیج فارس هرگز از یاد بنده و دیگر رزمندگان نیروی دریایی سپاه و عوامل و دست اندرکاران فراموش نمی شود، افزود: مظلومیت این شهدا بی اندازه است چرا که ۶۶ نفر از آنان کودکانی بودند که زیر ۱۲ سال سن داشتند و برخی برای دیدار بستگان و صله رحم می رفتند و این جنایت فراموش شدنی نیست.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، شلیک دو موشک به سمت این هواپیمای مسافربری و کف زدن و سوت کشیدن برای این جنایت و بعدها اهدای مدال به عوامل این جنایت، گواهی بر عمق جنایت کاری مستکبران و در راس آنان آمریکای خونخوار دانست و خاطرنشان کرد: همین یک سند جنایت سقوط هواپیما و ریختن خون مردم بی گناه، برای اثبات جنایتکاری آنان و دشمنی شان با ملت ایران کافی است.

سردار غلامشاهی تلاش برخی برای خیرخواه جلوه دادن آمریکایی ها برای ملت ایران، تصریح کرد: گرامیداشت این روز نشانگر زنده بودن آن در یاد ما و فراموش نکردن این جنایت از ذهن ما است.

وی گفت: آنان از سر ذلالت دست به چنین جنایتی زدند. حماسه ۲۹ فروردین ۶۷ که آمریکایی ها را به ذلت و خاری کشیدند. بالگرد آنها را زدند، ناوهای آنها را زمین گیر کردند و با دست خالی چنین مذلتی را به آنها نشاندند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: امروز به شما عرض می کنم که همان طوری که مولایمان فرمودند که دوران بزن و درو تمام شده، اکنون اگر یکی بزنند ۱۰ تا می خورند و این یک شعار سیاسی نیست. این پیام یک مرد میدان و رهبر عزیزمان است و حقیقتا اگر امروز غلطی بکنند، می دانند چگونه پاسخ می گیرند و آنها مصادیق آن را به خوبی می دانند.

سردار غلامشاهی گفت: همه عالم شاهد بود قبل از این که پیکر مطهر شهید سلیمانی را به خاک بسپاریم، پایگاه آمریکایی ها آماج حمله موشک ها قرار گرفت و از آن روز خواب ندارند و هر لحظه منتظر خفت و خاری دیگری هستند. در همین خلیج فارس به یاد دارند که روزی که فقط یک تعرض حقوقی به مرزهای آبی و خاکی ما داشتند، چگونه پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آنها را با تیر رها شده از کمان سوم خرداد ایرانی ساقط شد و کتمان کردند ولی وقتی لاشه های پهپاد را نشان دادیم، با خجالتی پذیرفتند و فقط تشکر کردند که پرواز با سرنشین آنان را نزدیم.

وی تأکید کرد: اگر امروز منافع ما را در هر جای دنیا به خطر بیاندازند و راهزنی و دزدی بکنند، با یک فرمان در کمترین زمان در همین جغرافیا پاسخ ها گرفته اند و اگر یک نفتکش را دزدیدند، دو تانکر را نگه داشتیم تا منافع ملت ایران بازگردد و امروز دست بلند اقتدار ما اجازه تکرار ۱۲ تیر ۶۷ نخواهد داد و این اثر مظلومیت خون این شهدای مظلوم است که قطعا خون آنها دامان آنان را خیلی بیشتر از این خواهد گرفت و هر روز باید منتظر این باشند که انتقام خون این مظلومان بی دفاع و انتقام خون شهدای ۱۶ مهر، ۲۹ فروردین و انتقام خون شهید قهرمان ما از آمریکایی ها خواهیم گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها