افزونه جلالی را نصب کنید.

غدیر نقطه ثقل وحدت و همدلی امت اسلامی است

  • کد خبر : 15378
  • 13 تیر 1402 - 14:32
غدیر نقطه ثقل وحدت و همدلی امت اسلامی است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: غدیر نقطه ثقل وحدت و همدلی امت اسلامی است و بدانیم که دشمن با استفاده از ابزارهای جنگ ترکیبی در صدد رسیدن به خواسته های خود است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرعباس شب گذشته  در مراسم گرامیداشت شهدای مسافربری ایرباس ۶۵۵ و دومین همایش تجلیل از سادات غرب هرمزگان که در مجتمع فرهنگی پیامبراعظم (ص) شهر بستک برگزار شد، اظهار داشت: سیاست ها در بنیاد غدیر استان در دو رویکرد تعریف شده است، نخست غدیر را  از منظر وحدت و  همدلی و تعلق  به همه مسلمانان بنگرند و دوم، مشارکت  همه آحاد مسلمین از ارادتمندان به پیامبر اسلام (ص) در این حرکت حضور داشته باشند. 

وی افزود: غدیر متعلق به شیعه نیست اگر شیعه  بخواهد غدیر را مصادره کند هم به خود و هم به غدیر جفا کرده و همه مسلمانان در اصل مسئله غدیر اتفاق نظر دارند ولی در شئون غدیر اختلاف نظر دارند که جای اشکال نخواهد بود. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه  غدیر، نقطه ثقل وحدت امت اسلامی است نه منشأ اختلاف، عنوان کرد:  غدیر پنجره ای به روی جامعه  اسلامی باز کرده و ولایت فقیه شعاعی نورانی از این پنجره تابیده به جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: با همه شیطنت ها، این انقلاب با صلابت و با اتکا به عنصر ارزشمند مردم در کنار ولایت و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری استوار و محکم این کشتی پر تلاطم نظام اسلامی را در برابر جریان استکباری هدایت کرده است.

 وی اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب و اسلام علیه ملت ایران توطئه هایی از جنگ ترکیبی گرفته تا آلوده کردن فضای جامعه  اسلامی فکر می کردند با استفاده از  همه ابزارهای جنگ ترکیبی می توانند به اهداف خود دست یابند اما عاقبت آنان دریوزگی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد:  شورای اپوزیسیون چطور به جان هم افتادند و مشاجرات گروهک های تجزیه طلب بر کسی پوشیده نیست و از طرفی اختلاف در گروه  تروریستی مفلوک منافقین و حمله به مقر آنها در آلبانی نشان از آن است که هر  کسی در مقابل جمهوری اسلامی و ملت ایران قرار گیرد پایان کار آن محکوم به شکست و درماندگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی با  ابتکار رهبر انقلاب، تصریح کرد: سیاهه حقوق بشری آمریکا آنقدر تاریک است که شما در گوشه گوشه جهان از خود آمریکا گرفته تا عراق، ویتنام و افغانستان جز جنایات و کشتار مردم بی گناه چیزی وجود ندارد.

وی ابراز کرد: در تمام جهان رد پای جنایات آمریکا را خواهید دید و این کشور دم از حقوق بشر و انسانیت می زند که حرفی گزاف است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: اتفاقات و حوادث در فرانسه و رفتار پلیس با مردم معترض در این کشور نا آرامی بیان می شود و در ایران اغتشاشات را مبارزه برای آزادی تلقی می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به دوگانگی رفتاری استکبار جهانی، یادآور شد: امروز جهان اسلام بیدار شده و وقایع مانند قرآن سوزی فرد سوئدی با حمایت دولت آن کشور را بر نمی تابد و با کسانی که به اعتقادات و مقدسات مسلمانان جسارت می کند با پاسخگویی روشن مبارزه می کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها