افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون آموزشی وزیر بهداشت:

پیشرفت علوم پزشکی مرهون زحمات اعضای هیأت علمی است

  • کد خبر : 15424
  • 14 تیر 1402 - 18:59
پیشرفت علوم پزشکی مرهون زحمات اعضای هیأت علمی  است
معاون آموزشی وزیر بهداشت در جمع اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:پیشرفت علوم پزشکی و تربیت دانشجویان مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی اعضای هیأت علمی و کادر آموزشی دانشگاه است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، معاون آموزشی وزیر بهداشت در دیدار با اساتید، اعضای هیأت علمی و مدیران گروه های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که با حضور دکتر فرشیدی معاون بهداشتی وزیر، دکتر حسن زاده دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، دکتر جاودان رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه تشکیل شد گفت: پیشرفت علوم پزشکی و تربیت دانشجویان در حوزه آموزش مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روی اعضای هیأت علمی و کادر آموزشی دانشگاه است و به همین دلیل شیرین ترین بخش سفرهای کاری بنده به سایر استانها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور دیدار با اعضای فرهیخته هیأت علمی است.

دکتر ابوالفضل باقری فرد افزود: آموزش دارای یک پویندگی است و با آموزش است که هر روز تکرار می شویم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حوزه های بهداشت، درمان، تحقیقات و علوم پزشکی تصریح کرد: علیرغم گستردگی و وسعت جغرافیایی استان و همچنین طول بیش از یک هزار و دویست کیلومتر نوار ساحلی از شرق به غرب هرمزگان، متاسفانه فقط یک دانشگاه علوم پزشکی در این استان وجود دارد، در صورتی که برخی از استانهای مجاور با این استان دارای ۵ دانشگاه و یا دانشکده علوم پزشکی هستند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و درخواست های مسئولین استانی اعطای مجوز و تاسیس دانشکده علوم پزشکی با محوریت دو قطب شرق و غرب استان (میناب و بندرلنگه) در شورای گسترش وزارت بهداشت از یکسال گذشته در دستور کار قرار گرفته است. امیدواریم با محیا شدن زیر ساخت های لازم قدمی در جهت توسعه بخش آموزشی و در نهایت توسعه سلامت استان برداشته شود.

دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشتی وزیر بهداشت هم در این نشست گفت: برخی از برنامه ها در حوزه آموزش وزارت بهداشت بعنوان حرکات انقلابی و جهادی شناخته می شود، مجموعه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و در راس آن دکتر باقری فرد با نگاه مثبت و نظر موافق در راستای توسعه بخش آموزشی حوزه سلامت به استان هرمزگان سفر کردند که در آینده شاهد شکوفایی مجموعه آموزشی و جذب دانشجویان در حوزه های مختلف علوم پزشکی و تحقیقاتی خواهیم بود.

دکتر غلامرضا حسن زاده دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هم نیز گفت: در این سفر شاهد تغییرات محسوسی در پیشرفت و توسعه دانشگاه بودیم که این‌ حاصل تلاش و فعالیت های مسئولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه است.

دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم در جمع اساتید، اعضای هیات علمی و مدیر گروه های پزشکی هرمزگان گفت: حضور معاونین آموزشی و بهداشتی وزیر بهداشت و هیئت همراه گامی موثر در جهت شکوفایی حوزه آموزش علوم پزشکی در استان است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها