افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید معاون پارلمانی وزیر بهداشت از مرکز بهداشتی درمانی لمزان

  • کد خبر : 15418
  • 14 تیر 1402 - 18:54
بازدید معاون پارلمانی وزیر بهداشت از مرکز بهداشتی درمانی لمزان
به منظور بررسی ارائه خدمات‌ بهداشتی و درمانی در مرکز بهداشتی و درمانی شهر لمزان، دکتر احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و دکتر سیدحمید جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز بهداشتی درمانی شهر لمزان‌ این مرکز از توابع شهرستان بندرلنگه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، شبانه روزی شدن مرکز لمزان و افزایش پزشک و پرستار از مواردی بود که در این بازدید توسط نماینده مردم شریف هرمزگان در غرب استان و معاون وزیر بهداشت بررسی شد.
شهر لمزان ۶۰۴۲ نفر تحت پوشش دارد و جمعیت این شهر در حدود ۲۹۰۰ نفر و دارای ۶۸۰ خانوار می باشد.

این مرکز ۶ روستا و ۳ روستای قمر تحت پوشش دارد که ۱۳۵ کیلومتر تا شهرستان بندرلنگه و ۷۰ کیلومتر تا شهرستان بستک فاصله دارد.

در این بازدید دکتر جوانمرد رئیس مرکز مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، معاونین بهداشتی، درمان، آموزش، فرهنگی و دانشجویی، توسعه و منابع انسانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، مدیران ستادی دانشگاه و همچنین مدیران شبکه های بهداشت شهرستان های بندرلنگه و بستک نیز حضور داشتند.
از خانه بهداشت خیرساز روستای کوران از توابع بستک هم بازدید شد که نمایندگان وزارت بهداشت مجوز فعالیت آن را بزودی صادر خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15418

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها