افزونه جلالی را نصب کنید.

پروژه بخش الحاقی اورژانس بیمارستان فارابی بستک شروع بکار کرد

  • کد خبر : 15415
  • 14 تیر 1402 - 18:52
پروژه بخش الحاقی اورژانس بیمارستان فارابی بستک شروع بکار کرد
در ادامه بازدیدهای معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، کلنگ پروژه بخش الحاقی اورژانس بیمارستان فارابی بستک به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر جوانمرد رئیس مرکز مدیریت و تحول اداری ، مجتبی یوسفی معاون و جانشین مدیرکل منابع انسانی، دکتر محسن بارونی رییس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت، دکتر موسی طباطبایی لطفی مدیرکل دفتر ارزیابی و فناوری و تدوین استاندار و تعرفه سلامت معاونت درمان، دکتر اسماعیلی مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت از وزارت بهداشت از اساتید وزارت بهداشت بودند که در این برنامه حضور داشتند.
ساختمان این پروژه توسط خیر منطقه و با مساحت ۲۵۰ مترمربع زیربنا با برآورد هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته می شود.
وضعیت خدمات رسانی درمانگاه بیمارستان فارابی بستک هم توسط نمایندگان وزیر بهداشت و نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.
این درمانگاه با متراژ ۴ هزار متر مربع در دو طبقه شامل کلینیک، اطفال، داخلی، جراحی تاسیس شد و ۱۵ متخصص شامل مغز اعصاب، ارتوپد، اعصاب و روان، اورولوژی، زنان ، جراح عمومی، گوش حلق و بینی، بیهوشی، چشم‌پزشک در درمانگاه فارابی خدمات ارائه می دهند.
 اعتبار ۵۳ میلیارد تومانی این درمانگاه توسط خیر منطقه و مابقی توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تامین شده است.
بازدید از بخش‌های کودکان، اورژانس، آزمایشگاه و دیدار و دلجویی از بیماران بستری  از برنامه های این سفر یکروزه به شهرستان بستک بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها