افزونه جلالی را نصب کنید.

احکام اعضای ‌کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد مرکزی دانشگاه ابلاغ شد

  • کد خبر : 15683
  • 22 تیر 1402 - 17:35
احکام اعضای ‌کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد مرکزی دانشگاه ابلاغ شد
با حضور دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، پاسدار موسی رنجبری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و اعضای شورای مرکزی سازمان، مسئولین کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد مرکزی دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به نقش بسیج در پیشرفت و توسعه سلامت گفت: بسیج از مردمی ترین ارگانهای کشور و با روحیه جهادی همواره در کنار کادر بهداشت و درمان بوده و در ارائه خدمات رایگان پزشکی، آموزشی و بهداشتی مخصوصا در نقاط کم برخوردار و محروم نقش بسزایی داشته است.

دکتر غلامعلی جاودان با آرزوی موفقیت برای اعضای این کانون در پیشبرد اهداف دانشگاه با داشتن روحیه بسیجی و جهادی تصریح کرد: تشکیل کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد مرکزی دانشگاه انسجام فعالیت‌های بین بخشی با سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان را بیشتر از گذشته خواهد کرد و اطمینان دارم در آینده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در سرتاسر استان عزیزمان با قدرت بیشتری انجام خواهد گرفت.

پاسدار موسی رنجبری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان هم تشکیل این کانون را سرمنشا خیر و برکت برای دانشگاه و سازمان عنوان کرد و از اعضای کانون خواست برای اعزام تیم‌های تخصصی به کربلای معلی برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد مرکزی دانشگاه احکام خود را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان دریافت کردند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها