افزونه جلالی را نصب کنید.
در راستای ارزیابی شاخص‌های بهداشتی:

تیم پایش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شهرستان بندرخمیر بازدید کرد

  • کد خبر : 15645
  • 22 تیر 1402 - 16:55
تیم پایش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شهرستان بندرخمیر بازدید کرد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاون فنی، مدیران گروه های فنی و کارشناسان معاونت، از تمام مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت شهرستان بندرخمیر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر عبدالجبار ذاکری پس از اتمام پایش تیم های اعزامی به مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان بندرخمیر و جمع بندی گزارشات بازدید، نشستی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر، معاون بهداشتی و کلیه مسئولین واحدهای ستادی شبکه بهداشت برگزار کرده و گفت: این بازدید و پایش ها با هدف بررسی و ارزیابی ارائه خدمات بهداشتی شهرستان می باشد.

دکتر ذاکری در این جلسه نقاط قوت و ضعف مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان را مورد ارزیابی و آنالیز قرارداده، و افزود: این بازدیدها به بهبود هر چه کیفی‌تر نقاط ضعف و قوت کار، حل مسائل و گسترش ارائه خدمات کمک می‌کند. و راهکارها و مداخلات لازم جهت ارتقای کمی و کیفی در راستای ارتقای حوزه سلامت در شهرستان بندرخمیر ارائه کرد.

وی در پایان جلسه از عملکرد و فعالیتهای انجام شده در مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر قدردانی کرده و ابراز داشت: طی بازدیدهای مستمری و متعددی که از تمام شهرستان های تحت پوشش استان صورت گرفته و شاخص های بهداشتی آنان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته، شهرستان بندرخمیر جایگاه دوم در سطح استان را به خود اختصاص داده که امید است با تلاش بیش از پیش همکاران مجموعه بهداشت و درمان بندرخمیر این روند پیشرفت ارتقای سطح حوزه سلامت همواره پایدار بوده با جدیدت و کیفیت هر چه بیشتر ادامه دار بماند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها