افزونه جلالی را نصب کنید.

انتقاد نماینده شرق هرمزگان از وضعیت قیمت لیمو

  • کد خبر : 15733
  • 23 تیر 1402 - 19:45
انتقاد نماینده شرق هرمزگان از وضعیت قیمت لیمو
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنف کشاورزان نیز باید با تقویت ارتباطات داخلی بر بازار و عرضه این محصول مدیریت کند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حسین رئیسی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در خانه ملت صبح امروز در خصوص مشکلات باغداران لیمو، اظهار کرد: بازه زمانی عرضه لیمو به بازار کوتاه است و بازار کشش این میزان از عرضه را در مدت زمان کوتاه ندارد.

وی اظهار کرد: در حوزه ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی نیز اقدامی نشده است و این موضوع باعث ورود فله‌ای محصول به بازار می‌شود.

رئیسی تصریح کرد: لیموترش نیز نه تنها صادر نمی‌شود بلکه بر اساس گزارش‌ها لیموترش نیز از طرف برخی کشورها به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود که این موضوع به افت بیشتر قیمت منجر می‌شود.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صنف کشاورزان نیز باید با تقویت ارتباطات داخلی بر بازار و عرضه این محصول مدیریت کند.

رئیسی اظهار کرد: برای پیگیری این مشکل با وزیر جهاد کشاورزی صحبت کرده ایم و از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان نیز پیگیری افزایش قیمت و جلوگیری از خسارت بیشتر به باغداران هستیم.

قیمت لیمو ترش در بازار بندرعباس به حدود کیلویی ۲۵ هزار تومان رسیده است که دست باغدار را کمتر از ۱۵ هزار تومان به ازای هر کیلو می گیرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها